Valtion pukutehtaan ja Boreuksen vaatteet??

Timo Ikola

Silloin kun VPU-Boreus jne. oli vielä voimissaan käytin retkeily ja
ulkoiluhommissa paljon heidän vaatteita. Nyt kun konkurssi on ajanut yli
niin valmistetaanko heidän vanhoja vaatteita enää missään jollain muulla
merkillä vai onko nyt vaihdettava
merkkiä.

Lähinnä hakusassa ovat päällä niin mukavat ja suht siistit paidat, eli
sellaiset flanellipaidan ja peltipaidan välimaastoon sijoittuvat vermeet.

timo

Matti Grönroos

Timo Ikola wrote:
> [...]
> ulkoiluhommissa paljon heidän vaatteita. Nyt kun konkurssi on ajanut yli
> niin valmistetaanko heidän vanhoja vaatteita enää missään jollain muulla

Onko Boreus Oy mennyt konkurssiin?

VPU-Pukutehdas, ex Valtion pukutehdas, lopetti toimintansa (ei
mennyt konkurssiin) vuonna 2004, mutta toimintaa rupesi jatkamaan
perustettu Boreus Oy.

Matti

--
Matti Grönroos -- http://www.mattigronroos.fi

jaakko | muskeliveneilijä

Matti Grönroos kirjoitti:

Elossa on:
http://www.boreus.fi

--
kirjoitti,

Jaakko

o~
(___/___)
/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://www.rannikko.vuodatus.net
http://www.meridianx.fi/jaakko/jaakko.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Timo Ikola

>Elossa on:
>http://www.boreus.fi

No niipä näkyy. Jotenkin olin saanut vaikutelman uutisoinnista ja
Itäkeskusen ja Helsingin keskustan liikkeen katoamisesta että koko homma on
kadonnut. Eihän se mihinkään ole kadonnut on vain hajasijoitettu kehä
kolmosen ulkopuolelle.

Kiitokset minua paremmasta tiedosta.

timo

Ilkka Haapavirta

Oli ainakin kesäkuussa Hämeenlinnan Boreus -myymälässä hyllyt ja rekit
pullollaan tavaraa.

Ilkka

Jussi

Timo Ikola kirjoitti:

Eikö kehä kolmosen ulkopuolella ole elämää vieläkään ;)

- Jussi -

LaPanen

Jussi kirjoitti:

> Eikö kehä kolmosen ulkopuolella ole elämää vieläkään ;)
>
> - Jussi -

Ei valitettavasti ole. Sieltä kehä kolmosen ulkopuolelta ne tulevatkin
tänne elämän hankkimaan, tänne Lappiin. :)

Tero Sinkkonen

"LaPanen" <lap...@rokki.net> kirjoitti
viestissä:k6Sui.204827$Ex2.1...@reader1.news.saunalahti.fi...

Joo kehä kolmosen ulkopuolisiin alueisiin lasketaan se yksi rannikkokylä...

TS

LaPanen

Tero Sinkkonen kirjoitti:

Juu tiedän, tiedän. Se on se paikka, josta on ollut paljon keskustelua,
liitetäänkö se Sipooseen.

Timo Ikola

No sieltähän minäkin olen kotoisin satoja kilometrejä kehä 3:n takaa ja asun
yhä edelleen ulkopuolella, joskaan en enää montaa kilometriä. Anteeksi
kaupunkilaisuuteni tuommoinen hölmöily ei tule enää toistumaan !!!

Tuo Boreus asiahan olisi selvinnyt KVG menettelyllä, joka meille
kaupunkilaisille sopii, mutta ilmeisesti räpläsin jotenkin väärin ja en sitä
silloin löytänyt kun hain.

Olinpas nuija....

timo

Tero Sinkkonen

"Jussi" <jo...@doe.com> kirjoitti
viestissä:hwKui.424$iZ1...@read3.inet.fi...

Lopettavat myyntipisteitä tiuhaan tahtiin, taitaapa käydä niin, että koko
Boreus lyö lapun luukulle - veikkaisin, että katsovat joulumyynnin ja
pistävät sitten kioskin kiinni.
Näin ennustan.

TS

markku.haa...@gmail.com