Hanko-Hyvinkää aikataulut?

Pasi Ruotsalainen

Onko missään (netissä) näkyvissä Hanko-Hyvinkää välin
tavarajuna-aikatauluja?
Tarkemmat pitäisi löytää Nummelan kohdalta.

Pasi

Jukka Voudinmäki

Täältä etelän aikataulut: http://vaunut.org/aikataulut.php

Nummelaa ei ole mainittu aikatauluissa, mutta pitää arvioida, miten kauan
juna ajaa esim. Riihimäeltä tai Lohjalta sikäli, kun tavarajunien aikataulut
ovat paikkansapitäviä. Suuntaa-antavia ne ainakin ovat.

JV

"Pasi Ruotsalainen" <pasi.ruo...@kolumbus.fi> kirjoitti viestissä

Marko Konttinen

On Fri, 28 Nov 2003 18:52:44 GMT, Jukka Voudinmäki
<jukka.vo...@pp.inet.fi> wrote:

> Nummelaa ei ole mainittu aikatauluissa, mutta pitää arvioida, miten kauan
> juna ajaa esim. Riihimäeltä tai Lohjalta sikäli, kun tavarajunien aikataulut
> ovat paikkansapitäviä. Suuntaa-antavia ne ainakin ovat.

Itse laskin tuon pohjalta ihan Excelillä ohitusajat Nummelaan
kilometrien perusteella, mutta eivät ne pidä alkuunkaan paikkansa. Joko
minulla on kilometreissä virhe tai sitten junat eivät kulje tasaisella
nopeudella. Miten lie.

-marko

--

Marko Konttinen - mk (a) iki . fi

Teemu Sirkiä

> [...]
> kilometrien perusteella, mutta eivät ne pidä alkuunkaan paikkansa. Joko
> minulla on kilometreissä virhe tai sitten junat eivät kulje tasaisella

Johtuneepi vain siitä, että suurin osa junista kulkee vähän miten sattuu.
Poikkeuksena mainittakoon T1805 ja T1815, mutta nekin kulkevat aina
aikatauluaan edellä. T1805 Nummelassa n. 12:40 ja T1815 n. 18:20

Teemu Sirkiä

Marko Konttinen

On Sun, 30 Nov 2003 12:02:59 +0200, Teemu Sirkiä
<teemu....@mbnet.fi> wrote:

> aikatauluaan edellä. T1805 Nummelassa n. 12:40 ja T1815 n. 18:20

Jokin juna tuntuu menevän myös varsin säännöllisesti n. 20:15, muttei
kyllä aavistustakaan junan numerosta. T1817 on lähin, mun laskujen
mukaan sen ajan pitäisi olla 22:27.

Teemu Sirkiä

> Jokin juna tuntuu menevän myös varsin säännöllisesti n. 20:15, muttei
> kyllä aavistustakaan junan numerosta. T1817 on lähin, mun laskujen
> mukaan sen ajan pitäisi olla 22:27.

T1817:hän se on. Kulkupäivät ma, ti ja pe. Mielestäni kulkuajat ovat tuolla
junalla vaihdelleet aika paljonkin, mutta kyllä se tuohon kahdeksan yhdeksän
välille osuu.

Teemu

delpech...@gmail.com

Hei hyvät kollegat
Sähköposti: (hermann...@gmail.com)
Olen yksityinen sijoittaja ja tarjoavat rahaa lainan kaikille ihmisille
hyvä luonne ja voi
maksaa kuukausittain tai vuosittain talousarvion tuhoamatta.
Kiitos, että olet yhteyttä minuun lisätietoja
NB ihmisiä, jotka kykenevät, korko 3 % ja takaisinmaksu
kerrallaan, välillä 1-20 vuotta, määrästä riippuen. OLEN
seuraavilla aloilla:
-Taloudellisia laina
-Home loan
-Investointi luotto
-Auto laina
-Velka
-Hankinta luotto
-Henkilökohtainen laina
-Terän
Lisätietoja haluta we
Sähköpostin vastausosoite:
(hermann...@gmail.com)
Kiitos
Hello ladies and gentlemen
E-Mail: (hermann...@gmail.com)
I am a private investor and I offer with money loan for all people
good character and able,
to pay without destroying their monthly or annual budget.
Thank you, that you have to contact me for more information
NB people capable of, with an interest rate of 3% and repayment
a time, in the range from 1 to 20 years, depending on the amount. I
in the following areas:
-Financial loan
-Home loan
-Investment credit