Kielto ulkomaille peluuseen pokeriin ?

Matti Lehtiniemi

Olen tuossa jatkanut pokerinpeluutani netisää.Tasaista pikku voittoa koko ajan.
Rikastuminen on kyllä jäänyt tapahtumatta, sen verran vastaan meikäläisen moraalikäsitystä pokerin
pelaaminen on.
Mulle tuottaa bluffaaaminen jatkuvia ongelmia, huijaukseltahan se tuntuu vaikka täysin laillista onkin pokerissa.
Pystyn pelaamaan vain fixed-pelejä, joissa vastustaja ei tee isoa tappiota koskaan yhdessä kädessä.

Mistä ihmeestä tämä uusi ehdotus pokerin kieltämisestä ulkomaille ?
Jenkeiltähän kiellettiin pokerin peluu sen takia että he _hävisivät_ rahaa ulkomaille.Me suomalaiset
_voitamme_ rahaa, joten pelikielto olisi älytön. Sehän on suoraan rahansiirtoa ulkomaat-->Suomi
Sitäpaitsi pokeri on kivaa.

Ray:n uusi palvelu on hyvä, mutta jotenkin hengetön.4 kertaa olen deponnut, joka kerta voittanut ehkä
tuplat tai triplat depoon verrattuna.
Mutta ei sen takia kannata missään nimessä kieltää poksuttelua ulkomaille.

Matti