Salora Metropol hakusessa

Antti J Ylikoski

Tuttavani kerää radioita, kuten moni nykymaailmassa tekee. Kirjoitan
tätä hänen puolestaan.

Hän on pitkään halunnut hankkia juuri määrätyn mallin:

Salora Metropol --57 tai --58.

Olisiko kellään infoa kyseisestä mallista, mistähän sen kukaties voisi
hankkia?

73 OH2JJR

rosk...@roskaasci.fi.invalid

22.6.2016, 23:34, Antti J Ylikoski kirjoitti:
> [...]
> Salora Metropol --57 tai --58.
> Olisiko kellään infoa kyseisestä mallista, mistähän sen kukaties voisi

Oletko laittanut kyselyä SRHS foorumille?
http://www.radiohistoria.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?board=test

--
----
Käy radioaiheisilla sivuillani: http://www.saunalahti.fi/rick/

---
Avast Antivirus on tarkistanut tämän sähköpostin virusten varalta.

Antti J Ylikoski

On 06/23/2016 01:18 PM, rosk...@roskaasci.fi.invalid wrote:

> Oletko laittanut kyselyä SRHS foorumille?
> http://www.radiohistoria.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?board=test

Olen, yksi Salora Metropol löytyikin, mutta sillä kertaa ei tullut kauppoja.

OH2JJR