NERO 2000

Teppo Jalonen

Muistaako kukaan sen nimistä tietovisaa C64:selle kuin NERO 2000.
Löytyiskö mistään että vois pitkästä aikaa testata emulla.
Onko siitä muuten PC versioo?

Iiro Kaksonen

Mulla oli joskus aikoinaan siitä PC versio! Eli ts. siitä on PC versio!

--
I.J.K. (aZi)
iiro.k...@pp.inet.fi

Teppo Jalonen kirjoitti viestissä ...

Pege

Iiro Kaksonen <iiro.k...@pp.inet.fi> wrote in message

> Mulla oli joskus aikoinaan siitä PC versio! Eli ts. siitä on PC versio!

Ja mulla on edelleen!

Pege

Pekka

Joo mullakin löytyy vintiltä, on talletettuna tuollaisille 5,25" lerpuille.
Olen muuten hieman aikanani muutellut noita kysymyksiä, joten kaikki ei ole
originaaleja. Tällähetkellä ei koneessani ole kiinni 5,25" lerppuasemaa,
joten ei pelata nyt.

Pekka

Teppo Jalonen <teppo....@pp.inet.fi> kirjoitti
viestissä:s2HI3.127$jx5...@read2.inet.fi...

Pasi Sjoholm

Teppo Jalonen said on sfnet.harrastus.pelit at 30th of September 1999:

> Muistaako kukaan sen nimistä tietovisaa C64:selle kuin NERO 2000.
> Löytyiskö mistään että vois pitkästä aikaa testata emulla.
> Onko siitä muuten PC versioo?

Hmm... minulla on C64:lla ja vielä lerpulla+kasetilla. Hmm... PC:lle sen saisi
varmaan koulusta, kun muistaakseni siellä se oli jossain palvelimella, tosin
minua henkilökohtaisesti alkoi vituttamaan se peli kun kerran vastasi oikein ja
sitten ei ollut oikeassa muodossa...

-- Tiigeli

... Plagiaattorit epäilevät aina että heitä plagioidaan.

Teppo Jalonen

Ohoh...en ole sitten ainoa joka tuota on jaksanut sahata...
Viitsiskö joku lähettää mailina jomman kumman version?

JM

> minua henkilökohtaisesti alkoi vituttamaan se peli kun kerran vastasi
oikein ja
> sitten ei ollut oikeassa muodossa...

Tänään juuri ko. peliä pelasin itse, kun oli tämä keskustelu syntynyt, ja
niinhän siinä todella oli, että eipä soinut Baby Elephant Walk jos oikean
vastauksen "LOIRI" kirjoittikin "Vesa-Matti Loiri". Mahtaakos kaiken lisäksi
olla peli vielä niinkin tarkka, että jos esim. kysymykseen "Jääkiekkoilija
Kurrin etunimi?" vastaa "Jari", niin vastaus hylätään oikean vastauksen
ollen "JARI"?

JM

Pyppe [Pyry-Samuli Lahti]

JM <juha.m...@pp3.inet.fi> wrote in message

Tulee minullakin mieleen rattoisia muistoja ko. pelistä:

Eräs kysymys oli jotenkin tänne päin: "Minkälainen oli Arthurin pöytä" ...
tjsp anyway :) No vastaushan oli tietenkin "PÖYTA" eikä "PÖYTÄ", kuten joku
vähemmän viisaampi voisi harhautua luulemaan. ;)

Hehe.. Nostalgiaa! :D

JM

> [...]
joku
> vähemmän viisaampi voisi harhautua luulemaan. ;)

No, vastatkaapa kysymykseen sanalla "VITTU", niin näette mitä on sitä varten
varattu..

JM

Keijo Rantamaa

Kyllä oli
JM <juha.m...@pp3.inet.fi> kirjoitti
viestissä:FQPI3.359$jx5....@read2.inet.fi...

Mika Kylmäniemi

On Thu, 30 Sep 1999 20:35:49 GMT, "JM" <juha.m...@pp3.inet.fi>
wrote:

> [...]
>Kurrin etunimi?" vastaa "Jari", niin vastaus hylätään oikean vastauksen

Neroahan tulee pelata caps lock päällä, muuten saa heittää hyvästit
oikeille vastauksille. On muuten tuota kirottu joskus vuosia sitten :)

- Mika -

When replying via email, remove SPAM.

elma...@gmail.com

torstai 30. syyskuuta 1999 10.00.00 UTC+3 JM kirjoitti:
> [...]
> Kurrin etunimi?" vastaa "Jari", niin vastaus hylätään oikean vastauksen

Moi,

Onko Nero 2000 (http://www.jonneweb.net/pelit/file/1354/nero-2000/) alkuperäistä pc versiota antaa (Kyseessä siis versio mitä ei ole pakettu .exe tiedostoihin). Tarkoitus olisi lisätä peliin uusia kysymyksiä jne.