Tieteellinen testi

Erno Pennanen

Tehdään galluppi.
Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
Mikä on hiiresi?
Entä taustakuvasi?
Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?
Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?
Mikä on paras yksinpeli?
Entäs moninpeli?
Paras strategiapeli on?
Paras PC-lehti on?
Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Tulokset julkaistaan tällä palstalla jos niitä tulee.
Tämä ei mene mihinkään koulutyöhön (huh mikä ajatus)

Kiitos

Jaakko Pulkkinen

Kumma galluppi mutta vastataan silti.

> Tehdään galluppi.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
> Mikä on hiiresi?

Intellimouse Explorer

> Entä taustakuvasi?

AQ2 screenshot

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Teemaa en koskaan, taustakuvaakin harvoin.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei

> Mikä on paras yksinpeli?

UFO

> Entäs moninpeli?

Action Quake2

> Paras strategiapeli on?

UFO, jos se sellaiseksi lasketaan

> Paras PC-lehti on?

Pelit

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

N. 10

Ante

Erno Pennanen wrote:

> Tehdään galluppi.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
> Mikä on hiiresi?

Logitech rulla malli ;)

> Entä taustakuvasi?

Cs art sivulta haettu

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Taustakuvaa 2 kertaa / kk teemaa never

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

kyllä

> Mikä on paras yksinpeli?

F 1 gp 2 (!!!) / Pasianssi

> Entäs moninpeli?

No kai se on Cs tai War birds

> Paras strategiapeli on?

Steel Panthers

> Paras PC-lehti on?

jaa-a Pelit

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

noin 5

> Tulokset julkaistaan tällä palstalla jos niitä tulee.
> Tämä ei mene mihinkään koulutyöhön (huh mikä ajatus)
>
> Kiitos

olehyvä...

Jarmo Pitkänen

> Tehdään galluppi.
Ookkei =)

> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
Selvä juttu.

> Mikä on hiiresi?
MS IntelliMouse Explorer

> Entä taustakuvasi?
Hieno kuva Rainbow Sixistä (kts.
ftp://ftp.redstorm.com/pub/rainbow6/r6splash1024x768.zip)

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Teemaa en ikinä, taustakuvaakin todella harvoin.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Noup, hommatti myöhemmin.

> Mikä on paras yksinpeli?
Kyllä Half-Life: Opposing Force tulee ensimmäisen mieleen.

> Entäs moninpeli?
Kyllä HL: Counter-Strike on aika hemmetin hyvä.

> Paras strategiapeli on?
Age Of Empires II: The age of Kings (with Conquerors expansion)

> Paras PC-lehti on?
En lue pelilehtiä ollenkaan, netistä löytyy kaikki tarvittava.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

hmm, en usko että yhtäkään.

Minulla oli tänään paljon vapaa-aikaa, ja tämä galluppi sattui tulemaa
eteen, joten, koettakaa ymmärtää ;) Vakuutan, ettei tämä toistu.

--
Jarmo Pitkänen
Peliarvostelija/Pelipaketti

Erik Johan Forsstrom

The One who is Erno Pennanen <erno.p...@pp.inet.fi> once said...:
: Mikä on hiiresi?

Logitech jotain.

: Entä taustakuvasi?

Jokin Babylon 5 CGI-kuva omista arkistoistani.

: Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Kerran pariin viikkoon.

: Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei.

: Mikä on paras yksinpeli?

Kaikkien aikojen? Star Control 2 ehkä.

: Entäs moninpeli?

Half-Life: Counter-Strike

: Paras strategiapeli on?

Civilization 2

: Paras PC-lehti on?

Pelit-lehti.

: Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Pari kolme.

: Kiitos

Ole hyvä.

Erik Forsström *
University of Kuopio * "Who are you?"
TKO II * "What do you want?"
Versokuja 4 C 12 70150 Kuopio * "Why are you here?"
Mail: fors...@hytti.uku.fi * "Where are you going?"
Web: www.hytti.uku.fi/~forsstro * "Is there anyone to catch you?"
(Babylon 5 CGI-archive + RPG) *
GSM: 050 302 6344 *
*********************************

Hannes korkiamäki

On Sun, 22 Oct 2000 15:38:09 GMT, "Erno Pennanen"
<erno.p...@pp.inet.fi> wrote:

>Tehdään galluppi.
>Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
>Mikä on hiiresi?

-microsoft intellimouse explorer

>Entä taustakuvasi?
-meri maisema

>Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

-harvoin

>Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

-ei

>Mikä on paras yksinpeli?
UFO enemy unknown
-
>Paras strategiapeli on?
-civilization

>Paras PC-lehti on?
-Mikrobitti (9˝)

>Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

-n15 kpl

>Tulokset julkaistaan tällä palstalla jos niitä tulee.
>Tämä ei mene mihinkään koulutyöhön (huh mikä ajatus)
>
>Kiitos

Hannes Korkiamäki

hannes.k...@nic.fi

Janne Ronkonen

> Mikä on hiiresi?

MS:n rullalla varustettu trackball.

> Entä taustakuvasi?

Ihan tyhjä musta tausta on.

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Tuskin tota tarvii vaihtaa...

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei.

> Mikä on paras yksinpeli?

Falcon 4.0.

> Entäs moninpeli?

Rogue Spear.

> Paras strategiapeli on?

Falcon tai Rogue, mielialasta riippuen.

> Paras PC-lehti on?

Kotiin tulee vain Mikro-PC joka on aika syvältä, Mikrobitti on paras.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Pari neljä.

Markku Tervasmäki

Erno Pennanen <erno.p...@pp.inet.fi> kirjoitti
viestissä:BRDI5.127$UG5....@read2.inet.fi...

> Tehdään galluppi.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
> Mikä on hiiresi?

Merkitön halpis paketissa tais lukea vain Browser mouse

> Entä taustakuvasi?

Ei ole. Väri on se vihreä.

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

En koskaan

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

ei

> Mikä on paras yksinpeli?

Battlezone

> Entäs moninpeli?

Shogun Total War

> Paras strategiapeli on?

Shogun

> Paras PC-lehti on?

MikroBitti

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Varmaan n. 10

PETE

Anssi Lehtinen

Erno Pennanen wrote:

> Tehdään galluppi.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.

> Mikä on hiiresi?
Razer Boomslang 2000

> Entä taustakuvasi?
Eijoo (työkoneessa Carrera GT muistuttamassa miks siellä istutaan)

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

En ikinä

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Eip.

> Mikä on paras yksinpeli?
Porsche Unleashed

> Entäs moninpeli?
CS (nää tietty vaihtelee)

> Paras strategiapeli on?
Myth 2 (tosin tätä ei varmaan kaikki strategiapelien joukkoon laske)

> Paras PC-lehti on?
Pelit

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Ei varmaan yhtään

--
Anssi

Hannes korkiamäki

<erno.p...@pp.inet.fi> wrote:

>Tehdään galluppi.
>Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
>Mikä on hiiresi?

-microsoft intellimouse explorer

>Entä taustakuvasi?
-meri maisema

>Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?
-harvoin

>Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

-ei

>Mikä on paras yksinpeli?
UFO enemy unknown
-
>Paras strategiapeli on?
-civilization

>Paras PC-lehti on?
-Mikrobitti (9˝)

>Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Hannes korkiamäki

hups tuli pariin kertaan, sallittakoon se :)

Hannes Korkiamäki

hannes.k...@nic.fi

Simo Luukka

> Tehdään galluppi.
Tehdään vaan.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
OK
http://personal.inet.fi/private/sivu/tausta.jpg [43kt]

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?
Sitten kun kyllästyn edelliseen...

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?
Eipä tullut.
> Mikä on paras yksinpeli?
Need For Speed tai Need For Speed SE. Nykyiset NFS:t eivät pääse lähellekään
silloista fiilistä. Myös Colin McRae Rally on aika hyvä, saas nähdä
millainen tulee kakkososa olemaan...
> Entäs moninpeli?
Hmm... Quake!
> Paras strategiapeli on?
En pelaa strategiapelejä (!?!)
> Paras PC-lehti on?
Mikrobitti, ylivoimaisesti.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?
Katsotaanpas. 6kpl, joista puolet Fable Machinen pelejä... ;)
- -
> Kiitos
Eipä kestä.

--
Simo Luukka
simo....@pp.inet.fi

Nicholas Turbanov

"Erno Pennanen" <erno.p...@pp.inet.fi> wrote in message

> Tehdään galluppi.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
> Mikä on hiiresi?

Logitech MouseMan+ (nyk. nimeltään MouseMan Wheel kait).

www.cognitivedistortion.com

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Kerran kuussa.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei.

> Mikä on paras yksinpeli?

Half-life.

> Entäs moninpeli?

Counter-Strike

> Paras strategiapeli on?

Varmaankin joku Close Combateista. Tai sitten Jagged Alliance 2.

> Paras PC-lehti on?

Pelit, ylivoimaisesti.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

0.

--
NTD aka Nicholas Turbanov
ntur...@kolumbus.fi

Mika Yrjola

"Erno Pennanen" <erno.p...@pp.inet.fi> writes:

> Mikä on hiiresi?

1 kpl Logitechin kolminappisia perushiiriä, 1 kpl touchpadeja suoraan
näppäimistössä, muinainen hiiri jonka mallia ei tunnu löytyvän mistään
kiinni Amigassa.

> Entä taustakuvasi?

Linux-koneessa omatekoista grafiikkaa, Amigassa Intel Outside - logo,
NT:ssä fantasiahenkinen kuva humanoidista keskellä tiesmitä.

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Amigassa sama kuva on pysynyt viimeiset viisi vuotta, Linuxissa
yleensä kerran kuussa tai jotain, NT:ssä kuvanvaihdot hoitaa tuo
kauniimpi osapuoli taloutta.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei kaikkien koneiden osalta.

> Mikä on paras yksinpeli?

Yhtä ainutta en osaa nimetä. Jaetaan kolmen pelin kesken: Zangband,
Heroes of Might & Magic III, Worms.

> Entäs moninpeli?

Rainbow Six ja sen lisäosat.

> Paras strategiapeli on?

Kevytstrategioista Heroes of Might & Magic III. Vakavampia ei ole
tullut pitkään aikaan pelattua.

> Paras PC-lehti on?

En kommentoi kun en enää niitä juuri lue niin kattavasti että mitään
osaisi kehua erityisesti.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Varsinkin Amigassa niin monta etten yritäkään laskea.

--
/-------------------------------------------------------------------------\
I Fantasy, Sci-fi, Linux, Amiga, Telecommunications, Oldfield, Vangelis I

Jyrki Takalo-Kastari

"Erno Pennanen" <erno.p...@pp.inet.fi> wrote in message
> Tehdään galluppi.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
> Mikä on hiiresi?
Perus 2 nappinen logitech

> Entä taustakuvasi?

mikeportnoy.comin keskustelupalstalta otettu Dream Theater kuva.

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Harvoin

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei mutta toinen samanlainen tuli.

> Mikä on paras yksinpeli?

Paha... Ehkä kuitenkin Doom 2 koska sitä on tullut pelattua kaikista eniten.

> Entäs moninpeli?

AQ2

> Paras strategiapeli on?

Alpha Centauri

> Paras PC-lehti on?

Pelit jos se lasketaan. Mikrobitti jos ei Pelitiä lasketa.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Just hain jotain 20 kipaletta...

Kimmo Erola

Erno Pennanen kirjoitti:

> Tehdään galluppi.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.

> Mikä on hiiresi?

MS IntelliMouse-rullahiiri, PS/2.

> Entä taustakuvasi?

Tällä hetkellä San Remo 2000-rallin torstain
shakedown-pätkältä kuvattu Peugeot 206 WRC.

http://www.rally-live.com/gb/

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Taustakuvaa ehkä 1-2 krt kuukaudessa.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei, vaan MS-Officen upgrade-lahjuksena.

> Mikä on paras yksinpeli?

Colin McRae on edelleen tosi kova.

> Entäs moninpeli?

Midtown Madness, kakkosta kokeillaan kohta verkossa.

> Paras strategiapeli on?

En pelaa. Sims ei taida olla strategiaa?

> Paras PC-lehti on?

Windows 2000 Magazine.

http://www.win2000mag.com/

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Ei yhtään.

Kimmo

Nurkka

> Mikä on hiiresi?
Microsoft lukee päällä ja takana Serial Mouse 2.1A
Gandalf ( http://www.nightrunner.com/cgi-bin/show_image.pl?id=8 )

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?
Useasti. Useita kertoja viikossa, tai pidän saman monta kuukautta

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?
Kyllä
> Mikä on paras yksinpeli?
Paha sanoa... Olisiko tällä hetkellä Championship Manager 99/00
> Entäs moninpeli?
Diablo II
> Paras strategiapeli on?
Civilsation
> Paras PC-lehti on?
Mikrobitti

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?
Useita. Lähempänä, ellei ylikin sadan

Nurkka
http://www.pelisivut.net

Timo

> Tehdään galluppi - no tehdään vaan
> Vastaan seuraavasti kysymyksiin.

> hiireni - Logitech joku
> taustakuvani - cypress hill pääkallo jolla on hampun lehti otassa
> kuinka usein vaihdan - vähintään kahesti viikossa
> nykyinen hiireni tuli koneeen mukana
> paras yksinpeli - half-life / quake1 3-d:llä
> moninpeli - quake1 tf
> Paras strategiapeli on - sanotaan vaikka aoe2
> Paras PC-lehti on - icnite games tai joku semmonen
> freeware-peliä lymyää koneellani - tällä hetkellä 1 kipale= Skate park.
jee!!

Mikko P Vuorinen

In <BRDI5.127$UG5....@read2.inet.fi> "Erno Pennanen" <erno.p...@pp.inet.fi> writes:

>Tehdään galluppi.
>Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
>Mikä on hiiresi?

Microsoftin joku kaksinappinen.

>Entä taustakuvasi?

Ne pilvet, mitä Windowsista löytyy.

>Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Enpä koskaan oikeastaan.

>Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei.

>Mikä on paras yksinpeli?

Ai nyt vai? Baldur's Gate II.

>Entäs moninpeli?

Kuusnepan Decathlon. Tai sitten Asheron's Call.

>Paras strategiapeli on?

En pelaa moisia.

>Paras PC-lehti on?

Millainen lehti? Peliasiassa Pelit lienee paras.

>Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Ei yhtään.
--
)))) (((( + Mikko Vuorinen + mvuo...@cc.helsinki.fi
)) OO `oo'((( + Dilbon@IRC&ifMUD + http://www.helsinki.fi/~mvuorine/

"Erno Pennanen" <erno.p...@pp.inet.fi> writes:

> Tehdään galluppi.
Gallup on Suomen Gallup Oy:n rekisteröimä tavaramerkki.

> Mikä on hiiresi?
Logitech kolmenappinen perushiiri

> Entä taustakuvasi?
Ihan asennuksen jäljiltä oleva sinivihreä väri.
Ja tuossa linuxkoneessa vastaava, tosin hieman eri sävyinen.

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

En ikinä

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Joo.

> Mikä on paras yksinpeli?
Viimeksi muistan pitempään pelailleeni "X - Beyond The Frontierilla",
vaikka se juoneltaan ei loppujenlopuksi kovin häävi ollutkaan, mutta
en tähän hätään osaa parempaakaan mainita. Tai no ehkäpä Battle Zone.

> Entäs moninpeli?
Muistelen, että porukalla oltaisiin viimeksi mätetty Rollcagea sillain
enempi.

> Paras strategiapeli on?
Sanotaan tähän nyt sitten vaikka se Battle Zone.

> Paras PC-lehti on?
En osaa sanoa.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Linux-koneessa jokusia, mutta WIndowsissa ei ainuttakaan, tosin ei
noita kaupallisiakaan taida tällä hetkellä kolmea enempää olla.

--
Arzka oh3mqu+...@vip.fi - En halua follareita mailina
1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa

Eskola

Erno Pennanen wrote:

> Tehdään galluppi.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
> Mikä on hiiresi?

Logitechin rullahiiri

> Entä taustakuvasi?

Tällä hetkellä Petri Nygård näyttää keskisormea. =)

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Taustakuvaa vaihdan pari kertaa kuussa. Teemaa en käytä.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei.

> Mikä on paras yksinpeli?

Half-Life.

> Entäs moninpeli?

Unreal Tournament.

> Paras strategiapeli on?

Total Annihilation.

> Paras PC-lehti on?

MikroBitti.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Tällä hetkellä ei yhtään, koska hankin juuri uuden kovalevyn.

--
::=-_-=::=-_-=::=-_-=::=-_-=::=-_-=::=-_-=::=-_-=::=-_-=::=-_-=::=-_-=::
:: eskolaah[at]nic.fi ||| 040.707.148.1 ||| http://eskolaah.cjb.net ::

Sami Liikanen

> Mikä on hiiresi?
Logitechin 3-näppäiminen ilman rullaa

> Entä taustakuvasi?
Itse tehty

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Todella harvoin

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

ei

> Mikä on paras yksinpeli?
Thief

> Entäs moninpeli?
Action Quake 2

> Paras strategiapeli on?
Red Alert

> Paras PC-lehti on?
Pelit

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

20-40

StormShadow

Erno Pennanen <erno.p...@pp.inet.fi>
> Mikä on hiiresi?
Microsoftin rullahiiri (pieni)
> Entä taustakuvasi?
Ei ole.

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?
En käytä taustakuvia.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?
Ei
> Mikä on paras yksinpeli?
Vaihtelee kuukausittain, tällä hetkellä Rogue Spear.
> Entäs moninpeli?
Katso edellinen.
> Paras strategiapeli on?
En harrasta "oikeita strategiapelejä", viimeksi innostuin Civilisationista
Amiga 500:sella
> Paras PC-lehti on?
Tietokone

Johannes Leskinen

<erno.p...@pp.inet.fi> wrote:

>Tehdään galluppi.
>Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.

>Mikä on hiiresi?

Microsoft Intellimouse

>Entä taustakuvasi?

N64:sen Zelda

>Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Taustakuvaa tulee vaihdettua varmaan 3 kuukauden välein, teemoihin en
ole koskenut.

>Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Joo tuli.

>Mikä on paras yksinpeli?

Legend of Zelda: Ocarina of time

>Entäs moninpeli?

Subspace

>Paras strategiapeli on?

Starcraft

>Paras PC-lehti on?

Mikrobitti

>Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Oisko 4

>Tulokset julkaistaan tällä palstalla jos niitä tulee.

Hyvä

--
With some people energy goes
to growing brains, with others

Perttti Kauppila

Erno Pennanen wrote:

> Mikä on hiiresi?
Logitech

Aki Peltola

"Erno Pennanen" <erno.p...@pp.inet.fi> wrote
> Mikä on hiiresi?

MS Serial.

> Entä taustakuvasi?

Tällä hetkellä End of Daysin kansikuva.

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Taustakuva arvotaan joka kerta Windowsin käynnistyksessä
= päivittäin.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Kyllä, paitsi että vaihdoin sen kaverin samanlaiseen kun
alkoi olla jo sen verran puhki.

> Mikä on paras yksinpeli?

Öö. Varmaan Swat3.

> Entäs moninpeli?

Öö. Varmaan Rogue Spear. Moninpelisessioitakin kun tulee
järjestettyä varmaan kerran vuodessa.

> Paras strategiapeli on?

Jos Settlers lasketaan sellaiseksi.

> Paras PC-lehti on?

Ääh, no sanotaan vaikka Pelit, kun en juurikaan moisia lue
enää nykyisin.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Jokunen kymmen, jos abandonwarez lasketaan freewareksi.

Petri Kinnunen

Erno Pennanen wrote:

> Tehdään galluppi.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
> Mikä on hiiresi?

Logitechin 2-nappinen.

> Entä taustakuvasi?

Itse koottu Puppa-aiheinen (mutta kuka on Puppa?)

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Äärimmäisen harvoin.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei.

> Mikä on paras yksinpeli?

Championship Manager 99/00.

> Entäs moninpeli?

Ehkäpä Counter-Strike, kun en tuota CM:ää ole kokeillut.

> Paras strategiapeli on?

Steel Panthersia tulee vieläkin joskus pelattua.

> Paras PC-lehti on?

Protestiääni Aku Ankalle.

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Tasan 9.

> Tulokset julkaistaan tällä palstalla jos niitä tulee.
> Tämä ei mene mihinkään koulutyöhön (huh mikä ajatus)
>
> Kiitos

Eipä kestä.

-Petri

Anonymous

"Erno Pennanen" <erno.p...@pp.inet.fi> wrote in message

> Mikä on hiiresi?
Intelli Mouse 1.2A

> Entä taustakuvasi?
ei mitään

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

en koskaan

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

ei, piti hommata uus kun vanha oli ihan kellertävä ja ei ollu rullaa...

> Mikä on paras yksinpeli?
hmm. UFO Enemy Unknown, X-Com Apocalypse

> Entäs moninpeli?
Counter-Strike

> Paras strategiapeli on?
hmm. Alpha Centauri / Civilication II

> Paras PC-lehti on?
Pelit-Lehti

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

ööö ainakin yx Betrayal At Krondor...

Teemu

Erno Pennanen <erno.p...@pp.inet.fi> wrote:
> Mikä on hiiresi?
Mikrosoftan rullahiiri

> Entä taustakuvasi?
Ei oo...

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

...ei tuu

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Juu

> Mikä on paras yksinpeli?
Gran Turismo 2

> Entäs moninpeli?
C&C (Juu, se eka)

> Paras strategiapeli on?
Tetris :)

> Paras PC-lehti on?
Bitti taitaa olla ainoa mita tulee selattua...

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

0

Teemu

Sami Mäki-Korte

Mikä on hiiresi?
- Logitech IFeel Mouseman

Entä taustakuvasi?
- vanhempi Ferrari omakotitalon edustalla

Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

- kerran kuukaudessa tai harvemmin

Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

- ei

Mikä on paras yksinpeli?
- GPL

Entäs moninpeli?
- Counter Strike tai Rogue Spear....molemmissa on viilattavaa. Ehkä
GPL....kun vielä saisi kavereille ratit ja pääsisi kokeilemaan.

Paras strategiapeli on?
- Empire

Paras PC-lehti on?
- Pelit

Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

- 0

Jimi Kirvesoja

Erno Pennanen <erno.p...@pp.inet.fi> kirjoitti
viestissä:BRDI5.127$UG5....@read2.inet.fi...
> Tehdään galluppi.
Äh.
> Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
Joo.
> Mikä on hiiresi?
Logitechin joku.
> Entä taustakuvasi?
Ei ole. Musta väri.

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?
En koskaan.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?
Kyllä.
> Mikä on paras yksinpeli?
> Entäs moninpeli?
CounterStrike.
> Paras strategiapeli on?
Civilization (2).

Johonkin noista voisi laittaa HoMM3 (paitsi jos moninpeli tarkoittaa vain
netissä pelaamista :)

> Paras PC-lehti on?
Jaa'a. Mikrobitti tuli muutaman vuoden, mutta lopetin tilauksen pari kk
sitten, kun on niin perseestä :-)
Heitetään vaikka Peliti, ihan vain NNirvin takia...

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Lasketaanko tähän vain oikeasti freewaret (vai sharet & muut waret)?
10 (30)

> Tämä ei mene mihinkään koulutyöhön (huh mikä ajatus)

Hitsi.

Nurkka

> Protestiääni Aku Ankalle.

Oletko lukenut viimeaikoina Aku Ankkaa?
Siinä on aina välillä ollut myös tietokonejuttua, ja perjaatteessa
asiallista, mutta enpä ole sisällöllisesti tutustunut.

Petri Kinnunen

Nurkka wrote:

> Oletko lukenut viimeaikoina Aku Ankkaa?
> Siinä on aina välillä ollut myös tietokonejuttua, ja perjaatteessa
> asiallista, mutta enpä ole sisällöllisesti tutustunut.

Enpä juuri. Kyllähän se vielä pikkusiskolle tulee, ja joskus kotona
käydessä tulee vilkaistua. Mutta asia on niin, että lehden taso on
tippunut viime vuosina ihan kauheasti! Paljon mieluummin kaivaa arkiston
kätköistä jonkun 5-15 vuotta vanhan yksilön kuin lukee uusia.

-Petri

jariK

> On Sun, 22 Oct 2000 15:38:09 GMT, "Erno Pennanen"
> <erno.p...@pp.inet.fi> wrote:
>
>Tehdään galluppi.
>Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
>Mikä on hiiresi?
Logitech perushiiri

>Entä taustakuvasi?
Skidoo MXZ

>Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?
Harvoin

>Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?
Tuli

>Mikä on paras yksinpeli?
GP3 ja NFS Porsche

>Entäs moninpeli?
En osaa sanoa.

>Paras strategiapeli on?
Sim City 3000, jos se on edes strategiapeli...

>Paras PC-lehti on?
Mikrobitti

>Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?
Ehkä muutama

Juha-Matti Herrala

<erno.p...@pp.inet.fi> wrote:

>Mikä on hiiresi?

Jokin kaksinappinen Microsoft

>Entä taustakuvasi?

Jokin netistä kopsattu fraktaali

>Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Viikon-kuukauden välein.

>Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Aikaisemman tietokoneeni

>Mikä on paras yksinpeli?

Jaa-a, tällä hetkellä Deus Ex, mutta se vaihtelee...

>Entäs moninpeli?

Ehkä CS

>Paras strategiapeli on?

En pelaa paljon strategioita, mutta vaikkapa Civilization.

>Paras PC-lehti on?

Pelit ja Tietokonen jaetusti.

>Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

20 + monta emulaattoriromia

- Juha-Matti

Petri Kivikangas

> Mikä on hiiresi?
Taiwanilainen paska.

> Entä taustakuvasi?
Cityscape

> Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Harvoin.

> Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei.

> Mikä on paras yksinpeli?
Civilization 2

> Entäs moninpeli?
Counter-Strike

> Paras strategiapeli on?
Red Alert

> Paras PC-lehti on?
Mikrobitti

> Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Pari.

Tazze

Mikä on hiiresi?
Trust

Entä taustakuvasi?
Ei mitään/valkoinen

Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

kuukauden välein

Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei

Mikä on paras yksinpeli?
Midtown Madness2

Entäs moninpeli?
UT

Paras strategiapeli on?
Age of Kings

Paras PC-lehti on?
MikroBitti tietysti

Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

n.10

Nurkka

> [...]
> tippunut viime vuosina ihan kauheasti! Paljon mieluummin kaivaa arkiston
> kätköistä jonkun 5-15 vuotta vanhan yksilön kuin lukee uusia.

Nyt mennään pahasti sivuraiteille, mutta IMO Ankan taso on nyt viime aikoina
noussut aika paljon siitä mitä se oli.. En mainitse mitään esimerkki
sarjoja.. Paitsi Roopen nuoruusvuosista kertovat jaksot ovat kaikki todella
hyviä.

Nurkka
http://www.pelisivut.net

T. Ylinen

In article <BRDI5.127$UG5....@read2.inet.fi>,
Erno Pennanen <erno.p...@pp.inet.fi> wrote:

>Mikä on hiiresi?

Jokin no-name Logitech.
(MS:n perushiiri varalla)

>Entä taustakuvasi?

Tyly punertavan musta yksiväritausta. En tarvitse mitään turhia
n mt:n kuvatuksia häiritsemään & kuluttamaan koneen resursseja.

>Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

En vaihda.

>Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ohitan irrelevanttina.

>Mikä on paras yksinpeli?

Ohitan liian laajana.

>Entäs moninpeli?

Ohitan, koska en pelaa moninpelejä.

>Paras strategiapeli on?

Master of Magic (...ttu nää reaaliaikaiset action-pelit mitään strategia-
pelejä oo, STRATEGIApelien on oltava vuoropohjaisia!)

>Paras PC-lehti on?

Ei mikään. On vain huonoja ja vielä huonompia. Suomalaisista MikroPC
on vähiten huono, mutta senkin asiasisältö on yleensä aika ylimalkainen.
Varsinaisen tiedon joutuu vieläkin hankkimaan muualta (www:stä, kursseilta
jne.).

>Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?

Jaa-a, roguelikeja taitaa olla jotain kymmenisen.

HTH,
--
"...Vimmastunut eläin käänteli ja väänteli iteroituja integraalejaan kuninkaan
polynomipotkujen osuessa siihen, lyyhistyi epäjatkuvien muunnosten päättymättö-

Kartastenpää Kai

Erno Pennanen <erno.p...@pp.inet.fi> wrote:
: Mikä on hiiresi?
Logitechin rullahiiri
: Entä taustakuvasi?
Babylon 5
: Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?
Muutaman kuukauden välein
: Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei
: Mikä on paras yksinpeli?
ADOM, Doom 2
: Entäs moninpeli?
Liero
: Paras strategiapeli on?
Civilization 2
: Paras PC-lehti on?
PC Format
: Kuinka monta freeware-peliä lymyää kovalevylläsi?
Parikymmentä

-Kai Kartastenpää

Hannu Haveri

<erno.p...@pp.inet.fi> wrote:

>Tehdään galluppi.
>Vastattakaa seuraaviin kysymyksiin.
>Mikä on hiiresi?

Microsoft Intellimouse

>Entä taustakuvasi?
Ei mikään. Vie muistia ja tehoja :)

>Kuinka usein vaihdat taustakuvaa tai teemaa?

Erittäin harvoin. Teemoja en käytä ollenkaan.

>Tuliko nykyinen hiiresi koneesi mukana?

Ei.

>Mikä on paras yksinpeli?
Fallout 2, Freespace 2, Half Life. No niitä tulikin hiukan enemmän...

>Entäs moninpeli?
Half Life: Counterstrike.

>Paras strategiapeli on?
Rainbow Six: Rogue Spear