Ground Control raivostuttaa

1 view

Hannu Haveri

Ei EI EI!!! Miten Ground Controllin suunnittelijat voivat
olla niin täydellisiä idiootteja? Minä todella
pidin pelistä, mutta nyt siinä on menty Order
of the New Dawnin puolelle.
En halua pelata missään uskonlahkoääliö joukoissa
varsinkaan, kun niitten alukset ovat niin hemmetin
rumia! Sinisiä leijuvia leluautoja, jotka ampuvat
sinisiä palloja!? Wow, tästähän tulee mieleen
joku Mario Bros. Crayvenien puolella sentään
oli loistavat yksiköt (muistuttivat normaalimpaa
kalustoa) ja kunnolliset tehtävät, mutta Orderin
puolella ne ovat kurjaa hissuttelua. Jätin
pelaamisen kesken Orderin neljännessä
tehtävässä kun suutuin tarpeeksi.
Älkää ostako tällaista ryönää.

Jaakko Pulkkinen

Minä lopetin pelaamisen jo Orderin ensimmäisesssä tehtävässä, mutta silti
olen täysin tyytyväinen peliin.
Crayvenin kampanja oli jo tarpeeksi pitkä ja haastava minulle.