Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Miinaharava

0 views
Skip to first unread message

Lauri Holm

unread,
Mar 20, 2001, 3:08:51 PM3/20/01
to
minkälaisia aikoja olette pelanneet MS Miinaharavassa vaikeimmalla tasolla?
oma ennätys on 120


Ilkka Salmenkaita

unread,
Mar 21, 2001, 1:39:09 AM3/21/01
to
Lauri Holm <lauri...@hotmail.com> wrote in message
news:nNOt6.352$cF5....@read2.inet.fi...

> minkälaisia aikoja olette pelanneet MS Miinaharavassa vaikeimmalla
tasolla?
> oma ennätys on 120

4, 31 ja 81, pelattu silloin kun vielä oli lukiossa
eli että aikaa oli suurinpiirtein liikaa + 2tuntia
per päivä =)


Teemu Lisää fi

unread,
Mar 21, 2001, 4:01:32 AM3/21/01
to
Lauri Holm <lauri...@hotmail.com> wrote:
> minkälaisia aikoja olette pelanneet MS Miinaharavassa vaikeimmalla tasolla?
> oma ennätys on 120

Eihan tuossa ole mitaan haastetta (en muista aikaa). Laita isoimmalle
kentalle 200 miinaa, niin tulee hauskaa ;) Itse olen selvittanyt 205
miinaa...vaatii jo tuuriakin tosin...

...josta tulikin mieleen, onko joku nahnyt miinaharavaa joka tekisi
kenttia jotka pystyy lapaisemaan ilman yhtaan arvausta ?? Amigalle
tuollainen oli joskus, mutta ei ole PC:lla tullut vastaan...

Teemu

Teemu

unread,
Mar 28, 2001, 5:28:03 AM3/28/01
to
Mikko Munakas <mikko...@munakas.com> wrote:
>>...josta tulikin mieleen, onko joku nahnyt miinaharavaa joka tekisi
>>kenttia jotka pystyy lapaisemaan ilman yhtaan arvausta ?? Amigalle
>>tuollainen oli joskus, mutta ei ole PC:lla tullut vastaan...
>
> No miten keksit sen ensimmäisen kohdan mistä aloittaa tonkiminen?
> Sehän voi olla miina. Vai tarkoitatko, että peli alkaisi osittain
> paljastettuna?

Jos en kauheasti muista vaarin, niin optioissa oli valinta halusiko
aloittaa arvaamalla vai antaa koneen aukaista aloituspaikan. Tottakai
ensin voi arvata miinaan, ja vaikka hetken pelattuaan jaada jumiin
paikassa jonka olisi toista kautta selvittanyt. Muttei kuitenkaan niita
perinteisia viimeisen nurkan 50/50 arvauksia :)

Teemu

Tuomas T Korppi

unread,
Aug 27, 2001, 6:38:27 AM8/27/01
to
Teemu <tem...@neutech.invalid> wrote:

: Jos en kauheasti muista vaarin, niin optioissa oli valinta halusiko


: aloittaa arvaamalla vai antaa koneen aukaista aloituspaikan. Tottakai
: ensin voi arvata miinaan, ja vaikka hetken pelattuaan jaada jumiin
: paikassa jonka olisi toista kautta selvittanyt. Muttei kuitenkaan niita
: perinteisia viimeisen nurkan 50/50 arvauksia :)

Itse kirjoittelin joskus miinaharavasta sellaista versiota, jossa oli
erillinen arvausnappula, jota painamalla kone kertoi aikasakkoa vastaan,
että onko ruudussa miinaa vai ei. Kenttäkin oli isompi kuin
normaaliversiossa ja miinoja tiheämmässä, ja kone aukoi automaattisesti
(tai merkitsi miinoiksi) kaikki ne ruudut, jotka pystyi päättelemään
oikein katsomalla vain yhtä numeroa niin että pelaajan tehtäväksi jäi
pelkästään mielenkiintoiset päättelyt.

--
http://www.helsinki.fi/%7ekorppi/ TUOMAS
---------------------------------------------------------------------------
HIM WHO IS NOT TO BE NAMED. See Hastur.
- entry in Encyclopedia Cthulhiana

0 new messages