Ei hemmetti ku harmittaa!

Miika L.

Mika Veijonsuo kirjoitti viestissä <9kuqvh$bnq$1...@news.kolumbus.fi>...

>Miika L. kirjoitti viestissä <9ku4hj$b4b$2...@news.koti.tpo.fi>...
>Selvä, neiti sitten ;). No joo, älä ota sitä vakavasti, en tahdo neuvoa,
>mutta kuuntele teuvoa!

>Kai sinä nyt viikkorahaa tms. saat? Siitä kun rupeat säästämään. Yksi
>todella hyvä ansaitsemiskeino on mennä aikaisin lauantaiaamuna keräämään
>tyhjiä pulloja ja tölkkejä. Tämä keino toimii, testattu on, heh heh. Ja
>sitten kun sinulla on tarpeeksi rahaa, voit iloisella mielellä ostamaan
>vaikka nopeamman modeemin! Hurraa! Miten hyvältä tuntuukaan ostaa jotain,
> [...]
joo saan mä 10mk. ja toi on pullo/tölkki homma on hyvä idea!

Timo Voipio

> PS. Meninkö minä nyt liian pitkälle, vai?

Et, herra SpringsEarin tason huomioon ottaen...
ehkä pikkuisen liian karrikoitua, mutta hyvin
vähän.

--
Timo Voipio | tvo...@iki.fi
PGP-key: 0x010265E4

darshan

Samoin lehtien jakaminen voi olla melko hyvä tapa saada suht hyvää tuloa
ainakin sun ikäselle. Pieni piiri jotain ilmaisjakelulehteä mainoksilla ei
oo paha rasti ja siitä kuitenkin tienaa yhden modeemin ja jotain muutakin
suht nopeasti. Tohon kun vielä puhuu jonkun kaverin kimppaan, niin homma ei
pahemmin rasita.

nimin. kokeiltu on:)

Hannes korkiamäki

On Fri, 10 Aug 2001 08:38:26 GMT, Jarno Kaarinen <ja...@remotel.com>
wrote:

>Hanki uusi äiti. Kyllähän tuollainen syö miestä.

miestä ??

Hannes Korkiamäki

hannes.k...@saunalahti.fi
http://www.saunalahti.fi/hapakipa/

Miika L.

Hannes korkiamäki kirjoitti viestissä ...

>miestä ??
Olen jo iso mies! niin äippäki aina sanoo

darshan

Hitto. Tähän kohtaan sopisi varmaankin henk. koht. ikäkompleksia ruokkiva
fraasi eli lohkaisu tyyliin "silloin kun minä olin sinun ikäinen ei meillä
ollut kuin kuusnepa ja yksi joysticki, joka sekin oli vain turbo II ja rikki
decatlonin jäljiltä...:))))"

"Miika Lähteenkorva" <miika.lah...@mbnet.fi> wrote in message

Timo Peltonen

> Olen jo iso mies! niin äippäki aina sanoo

...Kymmenen vuoden päästä

darshan

> Olen jo iso mies! niin äippäki aina sanoo

Ei prkl. Tän on pakko olla trolli. Siis aivan välttämättä.

trollitrollitrolli.

Kyllä, ei muuta mahista...

Aki Peltola

"darshan" <mar...@hotmail.com> wrote

> Ei prkl. Tän on pakko olla trolli. Siis aivan välttämättä.
> trollitrollitrolli.
> Kyllä, ei muuta mahista...

Kyllä, kyllä. Sitähän minäkin heti alkuun.
On se vaan hyvä, että tekin alatte sen jo oivaltaa
- kun alkuperäinen pelleviesti on saanut satakunta
replyä. Hyvin kummallista, että noinkin ilmiselviin
trolleihin on porukan ihan pakko vastata jotain...

Mika

"> joo saan mä 10mk. ja toi on pullo/tölkki homma on hyvä idea!

Itse aikoinaan (n.15v sitten) hankin C-64:n rahoja pullonkeruulla,
kyllä sillä tienaa ihan hyvin kun on vaan kärsivällisyyttä ja löytää
ne "parhaat" paikat. Ja onhan tuo raha 0,50mk - 2,50mk/plo
kun ennen se oli 0,50mk - 1,50mk/plo, eli kyllä pitäis tienata.

-Mika-

Miika Lähteenkorva

Antti Hämäläinen

On se elämä vaan niin rankkaa välillä...

--

Antti Hämäläinen
a.hama...@mbnet.fi

Toni Hirvikorpi

> Meillä on ihan vanha kone, ja moodeemi on joku 32- nopeuksinen...

LOL

Miika Lähteenkorva

Antti Hämäläinen kirjoitti viestissä
<0583ntgsbagaq29cv...@4ax.com>...

>On se elämä vaan niin rankkaa välillä...
olet asian ytimessä

Juize

Hiljaa hyvä tulee? paitsi pelatessa :)
onko pakko olla netissä niin paljon?

mulla on 33k motu ja hyvin skulaa. ( no on sitä harkittu kaapelin/adsl:n
hankkimista)

--

-Juize

A. Vuori

"Miika Lähteenkorva" wrote:

V0iv0iv0iv0i.
Korvella on hintansa.

Hannu Haveri

On Wed, 8 Aug 2001 22:30:48 +0300, "Miika Lähteenkorva"
<miika.lah...@mbnet.fi> wrote:

Onpas sinulla kauhea elämä. Miten kestät tuota kammottavaa äitiä, joka
ei tuhlaa rahojansa sinun leikkikaluusi? MAKSA ITSE KONEESI RÄKÄTAPPI!

Miika Lähteenkorva

Hannu Haveri kirjoitti viestissä <3b72306b...@news.mbnet.fi>...

Se on sulla varmaan eri asia vitun adoptoitu homo-hinttari

Mika Yrjola

"Miika Lähteenkorva" <miika.lah...@mbnet.fi> writes:

> Se on sulla varmaan eri asia vitun adoptoitu homo-hinttari

Trollaati trollaati trollallallei.

--
/-------------------------------------------------------------------------\
I Fantasy, Sci-fi, Linux, Amiga, Telecommunications, Oldfield, Vangelis I

darshan

> Se on sulla varmaan eri asia vitun adoptoitu homo-hinttari

Nytkö meitä lapsettaa...

Jarno Härmä

no buuhuu...

jp

Kerroppa, herra Lähteenkorva, meille tietämättömille miltä tuntuu olla
kaikkien halveksinnan alainen näiden viestiesi takia? Ja myös se miten tuo
ensimmäinen viesti edes liittyy tähän ryhmään?

Miika Lähteenkorva <miika.lah...@mbnet.fi> kirjoitti
viestissä:9ktmse$6b0$1...@news.koti.tpo.fi...

darshan

> Kerroppa, herra Lähteenkorva, meille tietämättömille miltä tuntuu olla
> kaikkien halveksinnan alainen näiden viestiesi takia? Ja myös se miten tuo
> ensimmäinen viesti edes liittyy tähän ryhmään?

Hra Lähteenkorvan ikä tuskin on mysteeri enää kenellekään alias eiköhän sen
kehitysasteen piikkiin voi pistää aika paljon...:)

Osaa ehkä hävetä jo siinä vaiheessa, kun mopokortin hankkiminen tulee
ajankohtaiseksi.

Miika L.

Itseppä aloitti haukkumisen, kyl kai mä saan takas antaa enkä oo mikään
herra. Ja ehkä siksi en maksa kun olen vain 11v, niin eipä oo pahemmin rahaa
> MAKSA ITSE KONEESI -->RÄKÄTAPPI!<--

Toni Hirvikorpi

Haukkukaa edes sähköpostin välityksellä...

Jarno Härmä

>Itseppä aloitti haukkumisen, kyl kai mä saan takas antaa

Saat takas antaa toki kun kerran mieli tekee, mut se just sun
kypsymättömyytesi toi esiin. Kypsä ihminen olisi ton "räkätappi"-heiton
ohittanut olankohautuksella...;)

-JJ-

Mika Veijonsuo

Miika Lähteenkorva kirjoitti viestissä <9ks40q$kls$1...@news.koti.tpo.fi>...
Ai sulla ki on ihan saman lainen?!?!11??!??1???++!mullakaan ei mutsi suostu
ostma mitää uusia leluja mä tiedän justiinsa miltä susta tuntuu vittu arvaa
miltä musta tuntuu ku kelotin tieto konetta ja sitten se meni kokonaan rikki
ja sitte mutsi ei suostu ostamaan mulle uutta konetta ku on muka niin kallis
maksais ainaki 7000 mk:aa ei oo mun mielestä ees paljoo ja sitte mä kuiteski
vaan istusin kokopäivän sisällä ja pelaisin CS:ssäää!1!!11
Nih saatana.

-Mika

Miika L.

Mika Veijonsuo kirjoitti viestissä <9kui3n$nja$1...@news.kolumbus.fi>...
Hyvä heitto piristykses, kiitti.

Toni Hirvikorpi

> rikki
> kallis
> kuiteski

> Hyvä heitto piristykses, kiitti.

On se outoa, kun heti piristyy jos jollain toisellakin menee huonosti...

Mika Veijonsuo