X-Wing Alliance ottaa päähän

Hannu Haveri

Miten sen ensimmäisen Rebel tehtävän pääsee läpi?!
Aina ne kaksi Troop Transporttia tuhoavat mut.
Mission Hintseissä sanotaan, että voin valita
mitä ohjuksia käytän, mutta siellä on valittavana
vain torpedot.

Anssi Saari

hannu....@mbnet.fi (Hannu Haveri) writes:

Hmm, kyllä siellä pitäisi olla valittavana kaikki ohjukset mitä
pelistä löytyy. Alustakin voi vaihtaa. Advanced torpedoilla ja
ionikanuunoilla ne transportit on hoideltava äkkiä, se saattue häipyy
aika nopeasti.

Hannu Haveri

En mä ainakaan saanut muita kuin Y-Wingin ja siihen torpedot. Samapa
tuo, skippasin sen tehtävän. Aika surkea peli oikeastaan. Liian vaikea
ja sekava. Ei ole lähelläkään Freespace 2 loistoa.

Anssi Saari

hannu....@mbnet.fi (Hannu Haveri) writes:

> En mä ainakaan saanut muita kuin Y-Wingin ja siihen torpedot. Samapa
> tuo, skippasin sen tehtävän.

Voi olla ettei niitä saa vaihdettua mutta kuin jos pelaa simulaattorissa?

Hannu Haveri

No tuli vähän ylireagoitua yhen ärsyttävän tehtävän jälkeen. Ei se
peli nyt mikään niin huono olekkaan.

On Sun, 25 Mar 2001 10:29:46 GMT, hannu....@mbnet.fi (Hannu Haveri)

Anssi Saari

hannu....@mbnet.fi (Hannu Haveri) writes:

> No tuli vähän ylireagoitua yhen ärsyttävän tehtävän jälkeen. Ei se
> peli nyt mikään niin huono olekkaan.

Aivan :) Kyllähän se ikä näkyy ja *-wingeillä lentely on ihan samaa
mitä X-Wingissäkin, mutta toisaalta niillä isommilla aluksilla lentely
on aika hauskaa.

Olli Raivola

Jos jotkut tehtävät ottavat päähän, voit laittaa tuhoutumattomuuden päälle
optionsista. Älä kuitenkaa pelaa koko peliä läpi tällä tavalla, haaste ja
onnistumisen ilo häviävät tehokkaasti.