On Fri, 13 Apr 2001 13:55:49 GMT, "Matti Karjalainen"
<matti.ka...@pp3.inet.fi> wrote:
>miten luolassa olevan kiven saa rikottua?
>kokeilkaa jos ei ole muuta tekemistä. löytyy esim.
>http://kotisivu.raketti.net/eskear/emulaattorit.htm
>aika tylsä mutta haluaisin päästä silti läpi.