Google Skupine ne podpirajo več novih objav ali naročnin v storitvi Usenet. Zgodovinsko vsebino si je še vedno mogoče ogledati.

Larppaajat II

10 ogledov
Preskoči na prvo neprebrano sporočilo

Mac conen

neprebran,
16. dec. 1999, 03:00:0016. 12. 99
do
oletteko huomanneet miten samankaltaisia Babylon 5:n telepaatit ovat
suomalaisten larppaajien kanssa?
-pitkätukkaisia
-tekosesuelleja
-tekoahdistuneita
-"luulevat" että meitä vihataan...
-harrastavat seksiä ryhmänsä/klaaninsa johtajan kanssa...

eli: B5 on pöllinyt aiheitaan suomesta, hyi Michael hyi!!

ottakaa siitä.

Mac conen

Moloch

neprebran,
16. dec. 1999, 03:00:0016. 12. 99
do
Nostradamuksen ennustuksia selatessani selvisi:

Tästä alkaa taas noin 35+ viestiä sisältävä väittely aiheesta Larppaajat.

Mac conen

neprebran,
16. dec. 1999, 03:00:0016. 12. 99
do
ai niin meinasi unohtua se tajuton halailu, sitä tapahtuu yhtä paljon
kompassitasolla kuin Bee Vitosessa...
Mac

e...@no.spam.to.iki.fi.please

neprebran,
16. dec. 1999, 03:00:0016. 12. 99
do
Mac conen <no....@address.com> writes:

> oletteko huomanneet miten samankaltaisia Babylon 5:n telepaatit ovat
> suomalaisten larppaajien kanssa?

Totta kai. Sehän oli ensimmäinen, riemastunut assosiaatio kun
Byron kavereineen joskus muinoin ensimmäistä kertaa nähtiin.
Ilmetty wanhaksi käynyt Korpin Klaanin sirpale.

(Ei niin ettäkö sisäpiiriys, pukeutuminen, sensuaalisuus ja
halailu tai edes angstisuus ja pateettisuus mitenkään negatiivisia
asioita olisivat. Kohtuudella.)

//ebu

Mac conen

neprebran,
16. dec. 1999, 03:00:0016. 12. 99
do
> (Ei niin ettäkö sisäpiiriys, pukeutuminen, sensuaalisuus ja
> halailu tai edes angstisuus ja pateettisuus mitenkään negatiivisia
> asioita olisivat. Kohtuudella.)
>
> //ebu

yep, kohtuudella
Mac

Susi

neprebran,
17. dec. 1999, 03:00:0017. 12. 99
do

Moloch <dont...@your.mail> wrote in message

> Nostradamuksen ennustuksia selatessani selvisi:
>
> Tästä alkaa taas noin 35+ viestiä sisältävä väittely aiheesta Larppaajat.

Miten niin väittelyä? Mä allekirjoitan kaiken, ja totean että Bester sitten
lyhyttukkaisena ja kuivana edustaa sisäpiirielitistejä, jotka halveksuen
poikkeavat massasta.

--Susi

watc...@no.more.spam.iki.fi

neprebran,
17. dec. 1999, 03:00:0017. 12. 99
do
Mac conen <no....@address.com> laid it down with the following:

> [...]
>-tekoahdistuneita
>-"luulevat" että meitä vihataan...
>-harrastavat seksiä ryhmänsä/klaaninsa johtajan kanssa...

Kysymys: Kuinka monta <minkä tahansa alaryhmän edustajat>
tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
Vastaus: Koska ne ovat niin vitun tyhmiä.
Hohhoijaa.

>eli: B5 on pöllinyt aiheitaan suomesta, hyi Michael hyi!!

Hah. Tuskin kukaan voi muutenkaan syyttää JMS:ää kauheasta
omaperäisyyden tavoittelusta, joten sopiihan tämä teemaan.

- Mikki
- Mikko Rautalahti -- "It seems an emotional enema is next on the agenda. -
- watc...@iki.fi -- Flush out the excess humanity." - JTHM ------------
- WatchMan @ IRC ----------------------- http://www.iki.fi/~watchman/ -

Erik Bunn

neprebran,
17. dec. 1999, 03:00:0017. 12. 99
do
watc...@no.more.spam.iki.fi writes:

> Vastaus: Koska ne ovat niin vitun tyhmiä.
> Hohhoijaa.

Blah. Yrität vain väsynyttä sarkasmia, koska olet pitkätukkainen,
(teko)sensuelli, (teko)ahdistunut, luulet että sinua vihataan, ja...
um.. kuka klaanisi johtaja on, larppaajanretku? =)

//ebu - eliminate all fanatics, generalize all generalizers

Mike Pohjola

neprebran,
17. dec. 1999, 03:00:0017. 12. 99
do
Mac conen wrote:
> oletteko huomanneet miten samankaltaisia Babylon 5:n telepaatit ovat
> suomalaisten larppaajien kanssa?

Jopas oli omaperäinen huomautus. Paljon oikeampi kysymys on kuitenkin
se,
kuka on Suomen (ja tämän ryhmän) Byron.

> -pitkätukkaisia

Eli ELF, Topsu tai Ebu se ei ainakaan ole. Jäljelle jäävät Dare, Adept,
Mikki, Hakkis, Janos ja minä.

> -tekosesuelleja

sen- vai sek-? Eniveis, pitää siis olla käynyt vähintään yhdessä
Korppien pelissä tai Fat Mamassa istuksimassa. Adept pudonnee pois.

> -tekoahdistuneita

Tummat vaatteet (Dare pois) ja suurta tuskaa (ei muutosta).

> -"luulevat" että meitä vihataan...

Hmm... Mikki, Janos, Hakkis, Mike. Kaikkia vihataan. Tai niin "luulen".

> -harrastavat seksiä ryhmänsä/klaaninsa johtajan kanssa...

Eli onko se nyt kiinni siitä että kuka löytää Suomen Lytan - ja muuttuu
sen jälkeen mielipuoleksi maailmanvalloittajaksi? (Lyta on siis
uusnatsien ja satanistien larppaajasalaliiton edustaja, jonka Byron
kääntää oikeaksi goottilarppaajaksi. Hmm... Lintunen?)

Nyt menkää, minun on oltava yksin kipuni kanssa.

Mike

Mikko Rintasaari

neprebran,
18. dec. 1999, 03:00:0018. 12. 99
do
In sfnet.harrastus.pelit.rooli Mike Pohjola <mi...@iki.fi.nospam.com> wrote:

: Mac conen wrote:
[...]

Ulkonaöstähän sen huomaa heti. Se on Mike Pohjola. :)

: > -pitkätukkaisia

: Eli ELF, Topsu tai Ebu se ei ainakaan ole. Jäljelle jäävät Dare, Adept,
: Mikki, Hakkis, Janos ja minä.

En suostu, paitsi jos kauniit punapäät kuuluvat diiliin. Jos eivät kuulu,
niin sitten se saa olla Mike.

: > -tekosesuelleja

: sen- vai sek-? Eniveis, pitää siis olla käynyt vähintään yhdessä
: Korppien pelissä tai Fat Mamassa istuksimassa. Adept pudonnee pois.

touche :)

[...]

Hehe... Coined by Suvi 'lilith' Ylioja. Muistit sentään :)

Mike se on

-Adept

**** - Hey ape, your planet is dying - ****

watc...@no.more.spam.iki.fi

neprebran,
18. dec. 1999, 03:00:0018. 12. 99
do
Erik Bunn <e...@rajoitetaan.sita.spammia.tanne.iki.fi.hin.juukos> laid it down with the following:

>Blah. Yrität vain väsynyttä sarkasmia, koska olet pitkätukkainen,
>(teko)sensuelli, (teko)ahdistunut, luulet että sinua vihataan, ja...
>um.. kuka klaanisi johtaja on, larppaajanretku? =)

Pelzepup.

Niilo Paasivirta

neprebran,
18. dec. 1999, 03:00:0018. 12. 99
do
Viimeinkin jopa larppaajat saivat positiivista julkisuutta - Kummelissa
esittäytyivät Noita Nokinenä ja muut keskiaikaiset larppaajat
kumppaneineen! :)

--
http://www.co.jyu.fi/~np/

Juha Kerätär

neprebran,
18. dec. 1999, 03:00:0018. 12. 99
do
On 18 Dec 1999 18:08:19 GMT, n...@horus.co.jyu.fi (Niilo Paasivirta) wrote:

>Viimeinkin jopa larppaajat saivat positiivista julkisuutta - Kummelissa
>esittäytyivät Noita Nokinenä ja muut keskiaikaiset larppaajat
>kumppaneineen! :)

Raaka totuus.

Tosin kääpiö ruletti, ja ankarasti. Siellä se (Kahila) puhui kääpiökieltä
(ruotsin ja saamen sekoitus) ja kilkutteli talon seinää hakulla timanttien
perässä.

-Luna

Roope J Lehto

neprebran,
19. dec. 1999, 03:00:0019. 12. 99
do
Niilo Paasivirta <n...@horus.co.jyu.fi> wrote:
: Viimeinkin jopa larppaajat saivat positiivista julkisuutta - Kummelissa
: esittäytyivät Noita Nokinenä ja muut keskiaikaiset larppaajat
: kumppaneineen! :)

Jeh! Ja uusintana tanaan su 19.12. niille joilta jai nakematta.
TV2 johonkin aikaan.

--
Roope J. Lehto
rjl...@REMOVE.kruuna.helsinki.fi

Yleinen hälytysnumero Poliisin hälytysnumero
112 10022

kapt...@gmail.com

neprebran,
10. dec. 2017, 19:32:2810. 12. 17