Anssi Kela

Kake

Tuttu heppu kellekkään?? tarkotan nyt soolo uraa... ja kappaletta "mikan
faijan BMW" onko ketään kuullu? mitä mieltä? noi oli vakio kyssät mut sitä
mä niinku tuli kysyyn et onko siitä singlee vai onks se vaan radiopromo mitä
ne tua mafialla soittaa???????

Seppo

Kake <kak...@saunalahti.fi> wrote in message

> Tuttu heppu kellekkään?? tarkotan nyt soolo uraa... ja kappaletta "mikan

Vaikuttanut aikaisemmin vuoden xx rockin SM -voitattajayhtyeessä
nimeltään Pekka ja Susi. Nykyään soolouralla.

Oli muuten eräs päivä Mafiassa haastattelussa jossa mainitsi
lukeneensa tätä ryhmää ja hämmästelleensä miten joku oli
"Vaikuttavimmat biisit" tms. threadissa maininnut Mikan
faijan BMW -biisin tässä yhteydessä.

Samaisessa yhteydessä kertoi että ko. biisi oli tarkoituksella
tehty "Everlast" -moodiin.

Kertokoon itse lisää jos lurkkii vielä täällä.

Seppo

Jussi Uosukainen

> [...]
sitä
> mä niinku tuli kysyyn et onko siitä singlee vai onks se vaan radiopromo

Single löytyy kaupoista, julkaistiin viime perjaintaina. Aivan loistava
kappale, soinut viikon aika tiuhaan omassa soittimessa. Myytiin loppuun
ainakin Manskun Freerecord shopista heti perjantaina.

/jussi

Kake

Juu tiesinki ton pekka ja susi homman..netistä löyty sen verran tietoo...

jos anssi tosiaan lukee tätä ni teeppä hyvä miäs sinkku siitä
piisistä(jossei siistä oo), tai ainaki nopsaan uutta materiaalia!!!!!!! = )

Seppo kirjoitti viestissä ...

Anssi Kela

"Kake" <kak...@saunalahti.fi> puhuu:

> mä niinku tuli kysyyn et onko siitä singlee vai onks se vaan radiopromo
mitä
> ne tua mafialla soittaa???????

Vastataan nyt tännekin; aika paljon tulee myös sähköpostitse tämäntyyppisiä
tiedusteluja. Eli "Mikan faijan BMW" julkaistiin kaupallisessa mielessä
16.10. Pienehkö painos myytiin kahdessa päivässä loppuun. Uusi satsi on
kuitenkin tulossa piakkoin myymälöihin, joten menkää lähimmän puun juureen
korkeaan polviasentoon ja olkaa valmiina!

Ko. rallista puuhataan myös videota, joka lienee nähtävillä marraskuun
puoleen väliin mennessä. Seuraava sinkku tulee joulukuun puolella ja albumi
helmi-maaliskuussa.

Lisää tietoa löytyy osoitteesta www.click2music.fi

Näin toimii osuuskauppaväki!

-Anssi-

(Pasi Maaranniitty)

Hieno piisi kuitenkin, sopii hyvin tän hetken suomiräppi-buumiin, eikä
kukaan ole täällä Everlast-tyyliä vielä lanseerannutkaan. Perverssiä,
mutta mulla tulee biisiä kuunnellessa aina mieleen Kolmas Nainen, kai se
on se välitön, luonteva kerronta!

Pasi