Mikan faijan BMW juuei

Tomi H

Pitikin tuokin mennä sitten Napsteroimaan kun sillä oli niin hassu nimi.
Eikös musiikin pitäisi olla kivaa..? eikä pistää ihmisiä viiltämään
ranteitansa auki.
...tu

-Tomi

np: Gorillaz - Tomorrow Comes Today

--
'but all i could see was doris day in a big screen satellite.
disappearing down the tube hole on farringdon street

Jyrki Takala

Tomi H <timo....@nospamkolumbus.fi> wrote:
> Pitikin tuokin mennä sitten Napsteroimaan kun sillä oli niin hassu nimi.
> Eikös musiikin pitäisi olla kivaa..? eikä pistää ihmisiä viiltämään
> ranteitansa auki.
> ...tu

Musiikista sitten voi olla täsin erilaisia mielipiteitä. Minun
mielestäni kappale on loistava.

Jyrki

Tomi H

Mullei oo toimivaa radioo :) (pöllin johdon syntikkaan)
Ihan hyvä ratkaisu...

-Tomi

jankka

"Tomi H" <timo....@NOSPAMkolumbus.fi> kirjoitti viestissä

> Pitikin tuokin mennä sitten Napsteroimaan kun sillä oli niin hassu nimi.
> Eikös musiikin pitäisi olla kivaa..? eikä pistää ihmisiä viiltämään
> [...]
niin. myy radio ja aseta napsteri pannaan. radiosta saaduilla rahoilla ostat
sitten Bowie At The Beeb-kokoelman ;)...

jankka
'...hetken kestää elämää
ja sekin synkkää ja ikävää.'

Petri Lopia

> [...]
>Pitikin tuokin mennä sitten Napsteroimaan kun sillä oli niin hassu nimi.
>Eikös musiikin pitäisi olla kivaa..? eikä pistää ihmisiä viiltämään

No ei välttämättä pitäisi olla kivaa mutta en ymmärrä mitä tekemistä
Subjectin kappaleella on itse viestin sisällön kanssa.
Sillä pöydällä löhöää Anssi Kelan: Mikan faijan BMW sinkku nimmarilla
=) Eli siis pidän kappaleesta...
--
Petri Lopia * http://lopia.rdx.net/ * psy...@hotmail.com
Suomen virallinen Leevi And The Leavings Sivusto

Satu U.

Se on todella hyvä biisi? Mistähän sen sais halvalla ja mieluiten suoraan
MP3ksi?
Mistä ite ostit sinkun?
sasa...@koti.tpo.fi

---
Petri Lopia <psy...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:3a6318bb...@news.mbnet.fi...

Anssi Kela

"Satu U." <sasa...@koti.tpo.fi> wrote

> Se on todella hyvä biisi? Mistähän sen sais halvalla ja mieluiten suoraan
> MP3ksi?
> Mistä ite ostit sinkun?

"Mikan faijan BMW" -single on myyty loppuun eikä uutta painosta tule.
Joissain kaupoissa voi tietysti vielä joitain irtokappaleita pyöriä; Matti
Kyllösen sanoin - mene ja tiedä... Kannattaa varmaan tsekata Napsterista.

Seuraava singleni "Kaksi Sisarta" ilmestyy parin viikon päästä. Kyseinen
ralli ei muuten sisällä yhtään itsemurhaa joten kaiken hauskuuden musiikista
tappaakseni lisäsin sinkulle vielä demoversion Mikan faijan BMW:stä. ;-)

-A-

Juhiz

Terve.

Milloin kokopitkä tulee?

Kyselee Juho

--
http://www.sci.fi/~juho/

Anssi Kela

"Juhiz" <ju...@roskapostiestosci.fi> wrote in message

> Terve.
>
> Milloin kokopitkä tulee?
>
> Kyselee Juho

Julkaisupäivä on näillä näkymin 9.3. Tosin ei kannata vielä repiä niitä
pelihousuja - näillä päivämäärillä kun on taipumus muuttua jatkuvasti.
Levynhän piti tulla jo "ihan varmasti" viime syksynä...

Nimim. "Koskahan se Neil Youngin Archives tulee?"

-A-

Tomi H

Petri Lopia

>On Sat, 20 Jan 2001 12:06:06 +0200, "Satu U." <sasa...@koti.tpo.fi> wrote:
>Se on todella hyvä biisi? Mistähän sen sais halvalla ja mieluiten suoraan
>MP3ksi?
>Mistä ite ostit sinkun?
>sasa...@koti.tpo.fi

Ihan Anttilasta tuo löytyi.
Ja kysymys Anssi Kelalle vielä:
Onko tuo uusi sinkku yhtään saman tyylistä, kuin tuo Mikan faijan BMW?

Anssi Kela

"Petri Lopia" <psy...@hotmail.com> wrote

> Ja kysymys Anssi Kelalle vielä:
> Onko tuo uusi sinkku yhtään saman tyylistä, kuin tuo Mikan faijan BMW?

On tekstiltään vähän positiivisempi ja tuotannoltaan popimpi. Mutta kaipa se
silti saman jätkän tekeleeltä kuulostaa? Biisi lienee ensimmäistä kertaa
kuultavissa 7.2. jolloin olen vierailen Mafian aamushow:ssa.

-A-

Petri Lopia

> [...]
>silti saman jätkän tekeleeltä kuulostaa? Biisi lienee ensimmäistä kertaa
>kuultavissa 7.2. jolloin olen vierailen Mafian aamushow:ssa.

Mielestäni kuulin kappaleen jo eilen eli 2.2 ja kuullosti kivalta =)

Jarkko G.

Jäi sitten tämänkin video näkemättä ..Seuraava otettu
www.kolumbus.fi/viihde-osoitteesta.

"Mikan faijan BMW" -video hyllylle
09.02.2001

Jyrki-ohjelma ei enää esitä on laulaja-basisti Anssi Kelan lauluun
"Mikan faijan BMW" perustuvaa videota. Telehallintokeskus suositteli
videon poistamista televisiosta sen sisältämän itsemurhaviestin vuoksi.
Kappale ja video kertovat kaveriporukasta, joka tapaa vuosien jälkeen
ja lähtee autoilemaan. Tapaamisen jälkeen yksi pistää auton
pakoputkeen letkun ja jää autoon. Loppukuvissa auto on tyhjänä
meren rannalla.

Telehallintokeskuksen puuttuminen TV:n videoesityksiin on melko
harvinaista. Jyrkissä on aikaisemmin vedetty soittolistoilta
telehallintokeskuksen suosituksesta laulaja Robbie Williamsin video
"Rock DJ", jossa Williams kuorii oman nahkansa.

Jarkko G.
--
"But, I don't want to be a pirate!"
Jerry Seinfeld in "The Puffy Shirt"

Ville Juutilainen

On Fri, 09 Feb 2001 23:03:41 +0200, "Jarkko G."
<this_is...@email.com> wrote:

> [...]
> ja lähtee autoilemaan. Tapaamisen jälkeen yksi pistää auton
> pakoputkeen letkun ja jää autoon. Loppukuvissa auto on tyhjänä

Vaikka nyt ei itse laulu kiinnostakaan niin itse asiassa
Telehallintokeskus ei ole suositellut videon poistamista, vaan Jyrki
teki päätöksen sen hyllyttämisestä itse.

--
Ville J
ircnet: ville_j

Petri Lopia

> [...]
>Telehallintokeskus ei ole suositellut videon poistamista, vaan Jyrki
>teki päätöksen sen hyllyttämisestä itse.

Niinpä.
Eihän Jyrkissä olla enennenkään soitetty hyvää musiikkia.
Tuo todisti sen.
Heti, kun on hyvää musiikkia niin se hyllytetään.

Mikko Helin

Tuo levy löytyi ainakin Tampereelta Free Record Shopista jo lauantaina
(3.3).. Loistava levy, tulee varmaan kuunneltua paljon kun ei noita
nykypäivän teennäisiä ja/tai tekotaiteellisia poppislevyjä jaksa muuten
paljon kuunnella. Kumma että tuon otsikossa mainitun biisin video
laitettiin esityskieltoon (Jyrkissä?).

Anssin faija oli muuten maailman paras kosketinsoittaja, RIP. Tosin siihen
aikaan syntikatkin oli Moogeja ja muita analogivehkeitä. Pro Fide taitaa
olla vieläkin olemassaoleva orkesteri?

-Mikko

Anssi Kela

"Mikko Helin" <he...@uta.fi> wrote

> Anssin faija oli muuten maailman paras kosketinsoittaja, RIP. Tosin siihen
> aikaan syntikatkin oli Moogeja ja muita analogivehkeitä.

Se muuten tosiaan oli aika hyvä... Lämmitit sydäntäni tällä lausunnolla,
Mikko!

-Anssi-

Petri Lopia

> [...]
>aikaan syntikatkin oli Moogeja ja muita analogivehkeitä. Pro Fide taitaa

Mistähän voisi löytyä jotain Anssin faijan tuotoksia? Olisi kiva
kuulla myös niitä =)