Suzuki VS 750 Intikan CDI-boksia vailla

yka

Tarttisin tuollaisen ja uusi maksaa (ainakin Suomessa) ihan sikana.
Bajahillin sivuilta löytyi muutama purkaamo, mutta niissä ei ollut.
- Autovahinkokeskus, Pirkkala, 03-3684900
- MP-Osat, Messinkitie 6, 16300 Orimattila, 03-7775556
- MP-Purkaamo, Pirkkala, 03-3685708
- Moto-Osat, Tampere, 03-2557444
- Kolaripyöräkeskus, Hyvinkää, 019-415810
- Motoclinic (tai "Mp-osat")*, Rattitie 26 A, Helsinki, 040-5419993
- Kankaanpää/Vihteljärvi, Penttiläntie 27, 0400-596149
- Korvanto OY, Luvia, Jari Yliverronen, 040-7489480
- Alastaro, 0400-597167 (yksityishenkilö)
- T:mi Teuvo Rietz, Tavolantie 133, 24800 Halikko, 0500-534234
- Saksa, osahaku ja purkaamolista
Netistä googelilla löysin muutaman lisää, joista pari vastasi, ettei ole.
Siis tiedättekö muita purkaamoja. Onko kokemusta jostain ulkomaan
paikasta, josta voisi saada uuden halvemmalla? Tai onko jotain paikkaa,
joka testaisi ja korjaisi tuon palikan. Kurkkasin itse sisälle ja kaikki
juotokset on ok ja mitään silmäänpistävää vikaa ei näy.
Pyörä on vm -90 ja siihen käyvän laitteen tunnus on 32900-38A10
YkÄ

Kalevi Kasvi

"yka" <sam...@hotmal.com> wrote in message
> [...]
> juotokset on ok ja mitään silmäänpistävää vikaa ei näy.
> Pyörä on vm -90 ja siihen käyvän laitteen tunnus on 32900-38A10

Voi harmi.

Saisitko millään kuvaa piirikortista jonnekin, vaikka henkilökohtaiseen
e-mailiini.

Lähinnä siksi että näkisi minkä tyylistä komponenttia laite sisältää, onko
hybriidiä tai jotain muuta eksoottista.

Jos toteutettu kokonaan erilliskomponenteilla, kyllä se kuntoon tulee. Jos
et muualta löydä apuja, niin lähetä purkki minulle.

Tietääkö kukaan paljonko noissa on ennakon säätöalue, vai säädetäänkö sitä
ollenkaan? Purkkihan tietää kierrosluvun, joten ennakon säätö voisi olla
mahdollinen kierroslukuun perustuen.

Jos ennakon säätöä ei ole, tulee mieleen huima ajatus korvata laite kylmästi
jollain vanhemman auton vastaavalla purkilla, joita saa melkein ilmaiseksi
hajoittamoilta.

Ja pakko siihen jonkin toisenkin mopon boxin on sopia, ei intikka kuitenkaan
mitään sukkulan moottoria sisällä. Tämä vaatii kuitenkin hieman tutkimista.

--
Kalevi Kasvi
Intruder VS1400

yka

> [...]
> mitään sukkulan moottoria sisällä. Tämä vaatii kuitenkin hieman tutkimista.

En ole mikään sähköalan taitaja, joten kuva ei onnistu ainakaan
piirtämällä. Omalla digikameralla en pääse tarpeeksi lähelle kuvaamista
varten. Täytyy katsoa pystyykö työpaikan kamera parempaan. Joka
tapauksessa päällä on pehmeää ketaista töhnää (silikonia) estämässä
näkyvyyttä. Tosin saa senkin pois

Kävin näyttämässä sitä itseäni viisammalle ja asiosta tietäville
Lahdessa Bebekillä (myy erilaisia komponenetteja) ja siellä sanoivat,
että oikeastaan muita osia suurinpiirtein saa, ainoastaan ic-piiriä
(D131850-0050) on mahdotonta saada. Kuulin jostain huhun, että tuonkin
voisi jotenkin kopioda ja "ohjelmoida" uudestaan toiselle piirille.
Lieneekö totta ja mahdollista.

Sami Ahlroos

yka wrote:
> - Saksa, osahaku ja purkaamolista

Moi,
me taidetaan katsoa eri osahausta. www.bike-teile.de, hakuun Suzuki, VS
ja CDI löytyi pari kappaletta 750:n sopiva.

--
Sami ja Speed Triple

yka

Sami Ahlroos wrote:

> Moi,
> me taidetaan katsoa eri osahausta. www.bike-teile.de, hakuun Suzuki, VS
> ja CDI löytyi pari kappaletta 750:n sopiva.

Kiitti, Nuo pari eivät sopineet mun pyörään, kun vaihtoivat ko boxin ja
puolat yms kesken kaiken. 88- eteenpäin tähän sopii sama kuin 800.
Löysin kuitenkin tuon linkin kautta sellaisen ja pistin kyselyä
eteenpäin. Saa nähdä tärppääkö.
Ykä

Kalevi Kasvi

> [...]
> puolat yms kesken kaiken. 88- eteenpäin tähän sopii sama kuin 800. Löysin
> kuitenkin tuon linkin kautta sellaisen ja pistin kyselyä eteenpäin. Saa

Mites tämä keissi on edennyt?

yka

Kalevi Kasvi wrote:

Kesäkuussa hommasin uuden CDI-boksin ja nyt on ongelmana enää kipinän
heikkous. Tilasin juuri uudet puolat, joten odottelua riittää.