Sattuuko kukaan tietämään mistä saisi edullisen LIHAMYLLYN.
Kaupasta ostettu maksaa 39,- ja kyse on osittain muovisesta minimyllystä...
Paul Dunkel
--
pdu...@nic.fi
Itselläni on kaupan voimavirta lihamylly ja olen ollut erittäintyytyväinen
siihen. Ostin sen kun yksi kyläkauppa lopetti toimintansa. Aikaisemmin oli
juuri tuollainen 40? muovinen Braunin mylly. Ei kestäyt yhtään. Muovirattaat
hajosi vuoden sisällä.
Eli jos hankit myllyn hanki kunnollinen ja jos tiedät jossakin vanhoja
kyläkauppoja tai pieniä marketteja mitkä on lopettamassa, ota heihin
yhteyttä kysyminen ei maksa mitään. Toillaisella isolla myllyllä jauhat
jauhellihaa noin 10kg muutamassa minuuutissa. Suurin ongelma on että
jauhaminen kestää hetken ja peseminen kauemmin, eli välillä ei viitsisi
pienentakia oikein käyttää. :)
Miika Järvinen
"Dunkel" <pdu...@nic.fi> kirjoitti viestissä
news:KtKzb.84$jc...@reader1.news.jippii.net...
Veikko