Miksi nainen on parempi kuin kissa?

Hiski Haapoja

Riku Mattila <rmattila@hauki_on_kala.ratol.fi> wrote:
: Jep. Niin on kissallakin. Öh. Ja mä vielä olen niin tyhmä
: että naispuolisen otuksen (2-jalkaisen) kanssa yhteiselämää
: mietin. Tiadan sitetnkin ottaa 1-2 kissaa lisää...

Olethan ottanut huomioon seuraavat seikat:

- nainen osaa hakea ruokaa itselleen kaupasta
- naisen karvoille ei tule allergiseksi
- naisella on laajempi sanavarasto
- nainen ei kuse kenkiisi
- nainen lämmittää laajemman alan sänkyä/sohvaa
- nainen ei tuo kotiisi kuolleita hiiriä
- nainen ei häiritse naapureita yrittämällä jatkuvasti sisään
vääristä ovista/ikkunoista

Toisaalta, kissan voi heittää tieltään lattialle ja solvata sitä,
ilman että se murjottaa viikkokausia. Ja kissan voi lopettaa kun siihen
kyllästyy, tai se tulee vanhaksi/sairaaksi.

miau

# Here's my prophecy for the next millennium: one thousand years more
of the same old crap. # (Jose Chung)

Mic "Mika" Pirhonen

Hiski Haapoja wrote:

> kissan voi lopettaa kun siihen kyllästyy
>
> miau

Selkeä joululahjatoive.

--
Mic "Mika, vaan ei se nopea" Pirhonen

Vivikka Monto

Hiski Haapoja <ki...@simpukka.sci.fi> raapusti:

- poistettu turhanpaivaisena -

No voi hitsipilli, mina kun olen jo jonkin aikaa ajatellut
suositella Hiskille kissan ottamista naisen pyydystamiseksi.
Kun kulkee kissan kanssa esmes Osmonpuistossa (TRE) joutuu tai
paasee vakisinkin juttusille monenmoisten ihmisten kanssa. Kissa
hihnassa kulkemassa pitkin puistoa tai katuja herattaa taatusti
enemman huomiota kuin koira. Etenkin kun se kissa on aarimmaisen
utelias ja ihmisrakas. Vilpittomimmat kehut olen muuten saanut
lahipubimme asiakkailta, kun kissa pyrkii vakisin sisaan avoimesta
pubin ovesta: aina on kissaa kehuttu kauniiksi ja muutenkin etevaksi.

(Pyynnosta voin ehka harkita kattimme lainaamista Hiskille
naiseniskutarkoituksiin.)

Vivi

Hiski Haapoja

In sfnet.huuhaa Vivikka Monto <skv...@uta.fi> wrote:
: No voi hitsipilli, mina kun olen jo jonkin aikaa ajatellut

: suositella Hiskille kissan ottamista naisen pyydystamiseksi.

Auttavatko punaiset ja tukkoiset silmät naisen pyydystämisessä?

: Kun kulkee kissan kanssa esmes Osmonpuistossa (TRE) joutuu tai

: paasee vakisinkin juttusille monenmoisten ihmisten kanssa.

Puliukkojen ja mellastavan nuorison kanssa jutteleminen ei kuulu
lempiharrastuksiini.