M: Häkki- ja tarvikepaketti esim. rot ille (huuto.net)

Heikki Siltala

Lopetin kesyrottien pitämisen ja myyn pois jäjelle jääneet tarvikkeet
huuto.netissä. Mukana on mm. suuri maaoravahäkki innovatiivisella
tasoratkaisulla, suuri muovilaatikko ja rotan kuljetukseen sopiva
kahvallinen laatikko. Lähtöhintaa paketilla on 30 euroa ja tarjota voit
30.11.2003 08:42:23 asti. Surffaa osoitteeseen http://www.huuto.net ja
etsi käsiisi kohde numero 5880055. Suora linkki kohteesen:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5880055

Myynti tapahtuu siis huuto.netin kautta, en myy suoraan ainakaan ennen
huutokaupan päättymistä.

Jussi Paju

In sfnet.tori.myydaan.muut, Heikki Siltala <heikki....@iki.nojunk.fi> wrote:

> [...]
> http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=XXXXXXX

> Myynti tapahtuu siis huuto.netin kautta, en myy suoraan ainakaan ennen

Olisit voinut lukea ne Huuto.netin säännöt sitten myös muilta osin:
--clip--
Jokaisella Huuto.Netiin ilmoitetulla tuotteella on oma url-osoite, jonka
avulla tuotteeseen voidaan viitata vaikkapa omalta kotisivulta tai
sähköpostiviestistä. Kuitenkin kuten yleiseen netikettiin kuuluu,
esimerkiksi tämän osoitteen massapostittaminen suurelle joukolle ihmisiä
tai oman kohteen mainostaminen uutisryhmissä ovat kiellettyjä asioita,
ja ne johtavat kohteen poistamiseen huutokauppalistoilta.
--clip--

HTH, DNHAND.

--
Jussi

"Olen ollut havaitsevinani riippuvuutta elämästä.
Ilman sitä kuolisin varmasti."
- Mikael Halminen Duuni.netissä 13.6.2003

Heikki Siltala

Kiitos vinkistä! Ovat näköjään lisänneet tuollaisen maininnan
sääntöihin. Tunnustan, että en ole lukenut sääntöjä läpi sitten kevään
2001, kun viimeksi käytin huuto.nettiä. :-)

/H