T: Niina & Rasmus (kenties ensijoulun petteri punakuono)
"hilkka.kivikko" wrote:
> Osaisiko joku auttaa meitä pulmassamme
> Olen huolestuneena / kauhuissani seurannut kuinka ennen niin
> pikimusta 4.5 vuotta käytössä ollut kirsu on ruvennut haalistumaan
> lievästi punehtuen. Nyt alkaa huolestuttaa mikä moisen aiheuttaa ja kuinka
> sen voisi estää / parantaa?
> T: Niina & Rasmus (kenties ensijoulun petteri punakuono)
Siskoni kultainennoutaja on ollut "talvinenä" jo jonkin aikaa. Ei olla
näyttelyissä käyty 3 vuoteen, joten ei ole ollut näitä kauneuspaineita,
kunnes nyt..... Ollaan menossa Turkuun ja sinne pitää saada nenä
ja tietysti turkkikin kuntoon. Kyselin eläinkauppatuttavaltani apua
lähinnä tuohon turkkiosastoon ja hän suositteli Mirra-Coatia. On
tepsinytkin ja koska se sisältää sinkkiä, niin olemme huomanneet,
ettei nenäkään ole enää niin "punainen" vaan pigmentti alkaa taas
olla kuten pitääkin.
Siis, Doralle ainakin on Mirra-Coatista apua. (se siis on ruokaan
lisättävää öljyä, saa ainakin hyvin varustetuista eläinkaupoista)
T. Tuija
tuija.m...@sonera.com
hilkka.kivikko kirjoitti viestissä ...
>Osaisiko joku auttaa meitä pulmassamme
>Olen huolestuneena / kauhuissani seurannut kuinka ennen niin
>pikimusta 4.5 vuotta käytössä ollut kirsu on ruvennut haalistumaan
>lievästi punehtuen. Nyt alkaa huolestuttaa mikä moisen aiheuttaa ja kuinka
>sen voisi estää / parantaa?
>Rotu on Leonberg ja kirsun tulee olla pikimusta ja näin tammikuun
uhkaavasti
>lähestyessä näyttelyineen alkaa paineita kirsun kunnosta kasaantua.
>Olen syöttänyt porkkanaa koska hämärästi muistan joskus
>saaneeni vinkiksi sen auttavan,mutta teho tuntuu olevan minimaalinen.
siispä
>toivon että tällätavoin saisin lisätoivoa tai helpotusta asiaan.
>