Mukan Tabu

1 view

Matias-Myyrä

Sep 8, 2013, 11:40:15 AM9/8/13
Näyttää aika kuolleelta tämä ryhmä, mutta kokeilen olisiko joku
kuitenkin kuulolla.

Minun pitäisi yhteen juttuun saada tietää Timo K. Mukan Tabu-kirjasta se
millaisessa paikassa Kristus-Perkele vie Milkan neitsyyden.
Olen nähnyt kirjasta tehdyn elokuvan, mutta en ole lukenut kirjaa.
En muista elokuvaa kovin tarkkaan, ainakaan tuota kohtausta.
Minulla ei ole nyt mahdollisuutta mennä kirjastoon asiaa tutkimaan.

Siis, jos muistat, voisitko kertoa paikan.

Antti J Ylikoski

Sep 22, 2013, 11:40:46 AM9/22/13
Oon minä ainakin täällä.

Mukan Tabu? Mitä tabletteja se otti? Valiumtabuja? Muita tabuja?

On täällä aktiviteettia.........

Luin juuri kirjan

Martti Ahtisaari: Matkalla
omaelämänkerta

missä Mahtisaaren upeita ajatuksia.

AJY

Matias-Myyrä

Sep 22, 2013, 3:02:50 PM9/22/13
Joo, eipä täällä täällä näytä olevan ketään tietäjiä, vain yksi
viisastelija. Poistan tämän ryhmän seurattavien listalta, joten en näe
enää mahdollisia säikeeseen tulevia vastauksia.

Paavo Väisänen

Feb 23, 2015, 5:43:49 AM2/23/15
Näin kirjoitti =?ISO-8859-1?Q?Matias-Myyr=E4?= Usenetin ryhmään
sfnet.harrastus.kulttuuri.kirjallisuus:

> Joo, eipä täällä täällä näytä olevan ketään tietäjiä, vain yksi
> viisastelija. Poistan tämän ryhmän seurattavien listalta, joten en näe
> enää mahdollisia säikeeseen tulevia vastauksia.

On pakko lähteä kirjastoon, joten kysyn löytyykö em. kirjaa?
Elokuvassa aktia ei muistaskseni näytetty, Jeesus-perkeleen kiellot:
"Älä tyttöparka minuun rakastu" jotain tuollaista?
ja äidin päivittelyt tapahtuneesta?

--
Puakki