Mikroaaltouuni ei toimi oikein

jukka.pi...@kolumbus.fi

Minulla on kiiltävä-kuorinen sähköisillä painonapeilla ja näytöllä varustettu
OBH mikroaaltouuni,joka 2,5 vuotta sitten maksoi muistaakseni alle 100€.
Eli takuu ei ole voimassa.

Se on toiminut tähän asti hyvin.

Nyt on sellainen ongelma että kun laite ilmoittaa ajan loppumisesta äänimerkillä
ja näytössä näkyy end ilmoitus ja otan puuron ulos ja laitan oven kiinni niin
sitten mikro jatkaa lautasen pyörittämistä loputtomasti eikä stop nappi auta vain se kun ottaa sähkötulpan irti.Huomaan kuitenkin,että kun mikro jää päälle se ei kuumenna vaan pyörittää lautasta.
Sen jälkeen mikro on jälleen käytettävissä mutta jää taas päälle ohjelman ja oven aukaisun jälkeen.

Olen koittanut kaikkia asetuksia,muttei niistä ole apua.
Ilmeisesti täytyy uusia.

Voisko olla luukun oven kytkin jotenkin viallinen vaikka lautasen pyöriminen loppuu kun avaan oven.

Kiitos,Jukka