Hiljasta on....

Jari Kaija

Kummasti sfnet hiljenee ale alueelta.
--
Creator of Jok Usenet Client
for Windows phone series...

Jouko Piispanen

Näin kirjoitti Jari Kaija Usenetin ryhmään
sfnet.harrastus.koneet+laitteet:
> Kummasti sfnet hiljenee ale alueelta.
Tätä foorumia mieluiten käyttäisi, mutta miten tätä nykyään käytetään?
Outlookissa tai thunderbirdissä tätä ei voi käyttää. Olen Soneran
asiakas.
Tämähän oli ainoa asiallinen paikka enne muinoin.
pl se loviisalainen ydinpostaaja.
--
*kirjoita sigusi tähän*

Mika

> [...]
> asiakas.
> Tämähän oli ainoa asiallinen paikka enne muinoin.

Eternal September -palvelu (http://www.eternal-september.org/) toimii
ainakin minulla hyvin Soneran kanssa. Joskus saattaa olla muutaman
tunnin katkoksia, mutta se ilmaiselle palvelulle suotakoon.