Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Hiljasta on....

瀏覽次數:8 次
跳到第一則未讀訊息

Jari Kaija

未讀,
2013年2月12日 上午8:33:562013/2/12
收件者:
Kummasti sfnet hiljenee ale alueelta.
--
Creator of Jok Usenet Client
for Windows phone series...

Jouko Piispanen

未讀,
2013年2月15日 下午3:28:242013/2/15
收件者:
Näin kirjoitti Jari Kaija Usenetin ryhmään
sfnet.harrastus.koneet+laitteet:
> Kummasti sfnet hiljenee ale alueelta.
Tätä foorumia mieluiten käyttäisi, mutta miten tätä nykyään käytetään?
Outlookissa tai thunderbirdissä tätä ei voi käyttää. Olen Soneran
asiakas.
Tämähän oli ainoa asiallinen paikka enne muinoin.
pl se loviisalainen ydinpostaaja.
--
*kirjoita sigusi tähän*

Mika

未讀,
2013年2月16日 凌晨1:51:202013/2/16
收件者:
> [...]
> asiakas.
> Tämähän oli ainoa asiallinen paikka enne muinoin.

Eternal September -palvelu (http://www.eternal-september.org/) toimii
ainakin minulla hyvin Soneran kanssa. Joskus saattaa olla muutaman
tunnin katkoksia, mutta se ilmaiselle palvelulle suotakoon.

0 則新訊息