Mistä elokuvajulisteita?

Simo Varis

Melko isoja, esim. 75x100cm? Siis sellaisia mainosjulisteita joita
on teatterien mainoksissa?

--
Simo Varis -- simo....@pp.nic.fi

Jani

Kyseseppä elokuvateatterista ne voivat myydä julisteet pois näytösten
jälkeen.

Simo Varis <simo....@pp.nic.fi> kirjoitti
viestissä:XnOs4.11$X3.448@uutiset...

Toni Turunen

Ainakin www.kotiteatteri.com myy julisteita

Topi (tt...@iobox.fi)

Jani <jo...@pajoo.fi> kirjoitti viestissä:ttOs4.89$Va7....@read2.inet.fi...

Toni Lampela

Yleensä teattereiden pitää lähettää mainoskama takaisin
elokuvayhtiölle/jakelijalle...

Toni

Toni Lampela

Tietääkseni Filmifriikki (www.filmifriikki.fi) ja Kukunor myyvät elokuva
kamaa ja ainakin jommasta kummasta olen itse ostanu aikoinaan Godzilla
elokuvan julisteen.

Toni

Nicholas Turbanov

"Jani" <jo...@pajoo.fi> wrote in message

> Kyseseppä elokuvateatterista ne voivat myydä julisteet pois näytösten
> jälkeen.

Suoraan Finnkinon news letteristä:

K: "Minne ihmeeseen pistätte teattereissanne käytettävät
leffajulisteet ja muut krääsät? Menevätkö ne surutta roskikseen?
Eikö kannattaisi kierrättää ja antaa näitä alan harrastajille?"
Teemu Kukonlehto

V: "Elokuvien mainokset ovat elokuvan maahantuojan omaisuutta ja ne
kulkevat teatterilta toiselle elokuvan mukana - eli kun elokuva
lopettaa jossain elokuvateatterissa, palautuvat mainokset varastoon,
josta ne taas toimitetaan edelleen seuraavaa esityspaikkaa varten.
Kun elokuvan esittäminen Suomen elokuvateattereissa lakkaa tai
esitysoikeudet päättyvät, luovutetaan kaikki kunnossa oleva
materiaali Suomen Elokuva-arkistolle taltioitavaksi."
Paula Uitto, markkinointiassistentti, Finnkino Oy

--
NTD aka Nicholas Turbanov
ntur...@kolumbus.fi

Mikko Sillanpää

Simo Varis wrote:

> Melko isoja, esim. 75x100cm? Siis sellaisia mainosjulisteita joita
> on teatterien mainoksissa?

Jos Pääkaupunkiseudulla asustelee, niin sitten asematunnelissa, eräässä
pikkukäytävässä anttilaa vastapäätä on ihan julisteisiin erikoistunut
liike josta löytyy julisteita leffasta jos toisestakin ja mitä ei löydy,
niin tietääkseni tilaavat jos se vain listoilla on. Eli siis liike on
Keskuskadun alittavassa tunnelissa. Mitä itse sielä viimeksi kävin, niin
lähtipä Crow:n juliste mukaan =)

T:M

Jari Turkia

"Jani" <jo...@pajoo.fi> writes:

> Kyseseppä elokuvateatterista ne voivat myydä julisteet pois näytösten
> jälkeen.

Promo-materiaali on kyllä maahantuojan/jakelijan
omaisuutta. Muistuupa vaan mieleen kesältä se Star Wars -kohu
jossa teattereihin lähetettyjä ja sieltä palautuneita
julisteita laskettiin todella tarkkaan. Telkkarissakin Foxin
edustaja sanoi, ettei näin ole toimittu minkään muun elokuvan
kohdalla.

JaTu

--
This is my signature. Spammer protection on Procmail is: ENABLED.

Jouni Karhu

Toni Parviainen <toni.pa...@sci.fi> wrote:

>Ja suomeksi tuo on mitä? Miten niitä sen tarkemmin lasketaan?
>Eiköhän niillä ole täsmälleen sama toimintatapa oli elokuva
>mikä hyvänsä. Lasketaan, että n kappaletta annettaan teatterille
>x ja lasketaan, että n kappaletta saatiin takaisin. Jos puuttuu niin
>se on voi voi.
>
>Eipä noista julisteista kannata vaahdota, vaikka niitä ei takaisin
>saisikaan. Ainoa on, että pitää huolen siitä, että niitä riittää
>joka teatteriin. Itse en keksi niille mitään järkevää käyttötarkoitusta
>maahantuojan toimesta sen jälkeen, kun elokuva ei enää teattereissa
> [...]

Jos ei tullut takaisin kaikkea promomateriaalia, jäi seuraavan
mainosvaiheen standit ja julisteet saamatta. Näin siis jenkeissä.

--
'I have something to say! | 'The Immoral Immortal' \o JJ Karhu
It is better to burn out, | -=========================OxxxxxxxxxxxO

Jukka Monola

> Pikkupoikana sain kaverin kanssa tyhjentää erään videovuokraamon
> seinän julisteista ja siitä vielä maksettiin. Vieläkin muistan
> elävästi esim. Lötköjen Yö -leffan julisteen. Harmi, että suurin
> osa on mennyt roskikseen.

Mikä ihme mahtaa olla ko. leffan alkuperäinen nimi?

Ville Kivekäs

Night of the Creeps, muistaakseni.

--
Ville

Tuotteet saa taittaa

Mikko Sillanpää

Toni Parviainen wrote:

> Tuollaisesta varkaudesta ilmoitan heti poliisille :)

Ja hymiö pelasti päivän. Mutta vaikka sen ostinkin, niin melkein se oli
rikos, kun en sitä itselleni ostanut vaan lahjaksi. Tosin nyt voisi taas
harkita uusia julisteita seinälle, kun sai vanhat nätisti
julistelistoilla ja siimalla kiinni. Nyt ei näy narut =). Ja lauantaina
kulkiessani kaupan ohi katsoin jopa sen nimen, mutta ei voi mitään kun
on sama pää kesät talvet.

T:M

Jackie

On Wed, 23 Feb 2000 10:12:07 GMT, Simo Varis <simo....@pp.nic.fi>
wrote:

>Melko isoja, esim. 75x100cm? Siis sellaisia mainosjulisteita joita
>on teatterien mainoksissa?

Paras paikka julisteiden hankkimiseen on VARMASTI Filmifriikki
Sörnäisissä, paljon julisteita,leffoja,ym..vanhaa ja uutta, todella
asiansa tuntevaa osaamista..kokeilla voi myös Pientä Leffakauppaa
Kalliossa....
Asematunnelissa on tosiaan ihan jees julistekauppa, itselleni on
lähtenyt mukaan Bardottia ja Kate Winslettiä, kalentereita ja
kortteja...ym.krääsää...Nämä eivät kyllä ole mitään virallisia.
Samalla firmalla on myös toinen liike Kauppakeskus Kaisassa, tai
ainakin oli ennen Anttilaa..onko se siellä vielä?? Ja Kukunor on
krääsä kauppa, lähinnä vain Avengers ja Star Wars julisteita..Ja
Buffya..kortteja ja keräilykrääsää..

Antti Purhonen

Jackie wrote:

> Ja Kukunor on
> krääsä kauppa, lähinnä vain Avengers ja Star Wars julisteita..Ja
> Buffya..kortteja ja keräilykrääsää..

Nykyään ainakin tuolla Helsingin Kukunorissa
on muitakin julisteita mm. Hitchcockin leffoista,
vanhoista Bondeista jne.

henkkak...@gmail.com

keskiviikko, 23. helmikuuta 2000 10.00.00 UTC+2 Simo Varis kirjoitti:
> Melko isoja, esim. 75x100cm? Siis sellaisia mainosjulisteita joita
> on teatterien mainoksissa?
>
> --
> Simo Varis -- simo....@pp.nic.fi

Jostain teattereista voi saada maksulla tai ehkä ilmaiseksi. Lahden Kino Iiriksessä sain Amazing Spiderman 2 ja Hayao Miazaki Tuuli Nousee elokuvajulisteen 4 eurolla yhteensä
Message has been deleted

timantt...@gmail.com

LOL tää keskustelu on aloitettu 2000 vuonna

ensiov...@gmail.com

keskiviikko 23. helmikuuta 2000 10.00.00 UTC+2 Simo Varis kirjoitti:
> Melko isoja, esim. 75x100cm? Siis sellaisia mainosjulisteita joita
> [...]

Myyn n.80 Elokuvajulistetta ,vanhimmat 50 luvulta. Koot 30x40 (SUOMI/ USA) 40x60 Suom./USA ja 70x100 Alkuperäisiä Amerikkalaisia. Luettelo löytyy TOR.FI/Elokuvajulisteita Koko Suomi tai Pohjois_Pohjanmaa TV Jorma Valtanen OULU Sähköp. ensiovaltanen GMail.Com

Otto J. Makela

Lieköhän Simo kiinnostunut julisteistasi 19 vuotta myöhemmin?
--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */

ensiov...@gmail.com

keskiviikko 23. helmikuuta 2000 10.00.00 UTC+2 Simo Varis kirjoitti:
> Melko isoja, esim. 75x100cm? Siis sellaisia mainosjulisteita joita
> [...]

Terveminulla on myynnissä n.80 Erilaista Posteria koot 30x40(Amerikkalaisia)40x60 osa suomalaisia osa ulkolaisia ja 70x100 Alkuperäisiä Amerikkalaisai sekä peltinen ELVIS Pinc Cadillak väri 30x40 (keräilykappale) MV 30x40 Marilyn Manhattanilla .Joulupöydässä James Dean,Elvis Presley,Marilyn Monroe,Humphery Bogart Tori.FI sivustolla 3eri sivua Elokuvajulisteita TV Jorma Valtanen @GMail.Com sähköp.ensio...@GMail.Com

Out Cider

o...@iki.fi (Otto J. Makela) writes:

> Lieköhän Simo kiinnostunut julisteistasi 19 vuotta myöhemmin?

Kysytään uudelleen 19 vuoden päästä... Tai ehkä kannattaa kokeilla jo
18 vuoden ja 11 kuukauden kuluttua, maailmanloppua kun tunnetusti
juhlitaan 19.1.2018 klo 5:14:08 Suomen suuriruhtinaskunnan
normaaliaikaa.

--
OutCider