Batman & Robin

John Smith

http://www.imdb.com/title/tt0118688/?ref_=nv_sr_4

Clooney, Schwarzenegger, Thurman.
Miten tuollainen oiva näyttelijäkaarti onkin lähtenyt tekemään näin paskaa.
Tätä kestää katsoa max vartin kerrallaan.

Turo Juurakko

Ihan hauska kolmen tähden kalkkuna... Batman Forever oli paljon
tuskastuttavampaa katsottavaa, ehkä siksikin, että Jim Carreytä ei kestä
komediallisissa rooleissa. Sitäpaitsi Schwarzenegger on niin itserakas
pölkky, että sen näkeminen itseään munaamassa on jo yksin pääsylipun
arvoista hupia...

Lisätään ryhmä, jossa on enemmän eloa... tää leffaryhmähän on ihan kuollut.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

Turo Juurakko explained :
Sanotaan mitä sanotaan, mutta on se aika noloa, että joku
itävaltalainen harrastajanäyttelijä on parempi kuin yksikään
suomalainen ns. ammattilainen. Sanoisiko sitä läsnäoloksi, karismaksi
ja vakuuttavuudeksi. Kaikki ominaisuuksia, jotka puuttuvat "oikeilta"
suomalaisilta näyttelijöiltä.

Periaatteessahan näytteleminen on helppoa. Katsojan on uskottavat, että
tuossa on oikeasti terminaattori eikä joku heppu, joka näyttelee
olevansa joku muu. Arska näyttelee terminaattoria paremmin kuin
yksikään muu maiilmassa. Kyllä sillä pitäisi saada joku pysti jostain
näyttelijäskabassa.

--
Olen äänestänyt vasemmistoa vaaleissa. Voiko tuollaista saada koskaan
anteeksi?

Turo Juurakko

Kunhan hän ei vaan yritä hymyillä ja lausua kolmisanaisia repliikkejä
pitempiä lauseita, niin ei (ehkä) iske myötähäpeän tunne...

--
mukavan tiukkaa

AkiP

Kovastihan se irvisteli uusimmassa termiksessä, kävi vanhaksi tuo juttu
jo siellä T2:n spezial edizionin kohdalla.

John Smith

Nää follaroinnit vääriin ryhmiin ovat sfnetin syöpä.
Ymmärrän että kaapista ulostulo on jännää ja erikoista, mutta se ei
liity tähän keskusteluun.

Seppo Routimo

In article <d2jto4...@mid.individual.net>, som...@microsoft.com
says...
Oppirahoja, esim. Clooneystä Guinessin Book of Film kirjoitaa 1996:n
kohdalla kun Warner hänet kiinnitti "...star of television hit ER...".
Tarkoitan, että ne hyvät elokuvat olivat vasta tulossa.

Itse elokuvasta Guiness: "As usual the whole deal is a deliciously
tongue-in-cheek visual spectacle set in a gothic metropolis which
perfectly captures the saturnine flavour of the original 1940s comic-
books." :)

John Smith

Sulla ei sitten ollut antaa mitään omaa.

AkiP

8.8.2015, 17:59, John Smith kirjoitti:
> Nää follaroinnit vääriin ryhmiin ovat sfnetin syöpä.
> Ymmärrän että kaapista ulostulo on jännää ja erikoista, mutta se ei
> liity tähän keskusteluun.

No olisko kannattanut vastata sille joka sen alunperin laittoi.
Muutenkin kuollut koko paikka, mitävälii.

Turo Juurakko

Tää "John Smith" on psyko ja ammattivittuilija. Muille kyllä asettaa
sääntöjä ja arvostelee, muttei itse niitä noudata. Turha vetää hernettä
nenään sen horinoista.

--
mukavan tiukkaa