Seppo Routimo

da leggere,
19 gen 2014, 16:43:0119/01/14
In article <rvgdd95k3666l4itb...@4ax.com>, Ru...@iki.fi
says...

> Siis Aimoa. Sorry, meni leffoista Siimeksen hahmot sekaisin.

Kyllᅵ tuo oli minusta vain Palmun pelailua. Itse olen aina pitᅵnyt
"erehdyksenᅵ", ettei Palmu kerro kollegoilleen epᅵilyksistᅵᅵn Amalian
suhteen ja meinaa tulla kolmaskin murha.
Il messaggio è stato eliminato

Jaakko Mäntysaari

da leggere,
22 apr 2014, 08:03:1322/04/14
Seppo Routimo <s...@luukku.com.invalid> writes:

> In article <rvgdd95k3666l4itb...@4ax.com>, Ru...@iki.fi
> says...

> Kyllä tuo oli minusta vain Palmun pelailua. Itse olen aina pitänyt
> "erehdyksenä", ettei Palmu kerro kollegoilleen epäilyksistään Amalian
> suhteen ja meinaa tulla kolmaskin murha.

Tämä on minunkin käsitys. On kyllä yksi
elokuvasuosikeistani. Muistaakseni kirjassa tätä virhettä painotetaan
hieman enemmän. Elokuvat muistan käytännössä repliikki repliikiltä
ulkoa, eli pitääkin kaivella kirjat esiin ja lukea uudestaan.

-Jaska
0 nuovi messaggi