Jisv
Juho Vanhakartano <juho.van...@kolumbus.fi> wrote in article
<3A5B2D78...@kolumbus.fi>...
Missäs tietokoneessa on 140V käyttöjännite?
Itse kyllä tekisin tuon 140V erikseen tavallisen powerin 12V lähdöstä
sopivalla pikku hakkurilla.
>
>"kartza" <kar...@sunpoint.net> kirjoitti viestissä
>news:01c07ae9$076f57c0$b1743a0a@fidri-ava-w0121...
>> Helpommalla pääsee kun ostaa jostain käytetyn tietokoneen virtalähteen...
>
>Missäs tietokoneessa on 140V käyttöjännite?
"kannettavan" toshiba t2000 virtalähteessä on tuollainen jännite
fluorenssinäyttöä varten. Samoin yleensä muissa fluorenssinäyttöisissä
koneissa. Noita saa hyvinvarustetuilta kirpputoreilta ja
romuliikkeistä.
t: Jari Lehtinen