Samalla Winamp systeemillä mutta suoraan studiosta lähettää hiljattain
lyhytaalloilta kärynnyt Radio Nordsee International ja äsken toimi
hienosti.
risto
Risto....@sci.fi wrote:
>
> Hollantilainen piraatti Farmers from Holland on siirtynyt taajuudelle
> 3920 kHz jossa lähettää nyt sunnuntai iltana ja kuuluu kohtalaisesti
> täällä suomessakin. Heidän lähetystään on vastaanotettu saksassa ja
> sieltä laitettu internettiin Winamp ojelmalla kuultavaksi livenä,
> tosin äsken kokeillessani vaihtuva ip osoite oli vain pelkkiä
> x-merkkejä ja vastaanotto ei sitten onnistunut. Viikko sitten toimi
> hienosti.
Nyt taas onnistui klo. 22.20 ja tuntuu olevan kuuluvuus Kielissä samaa
luokkaa kuin täällä.