Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Piraatteja Winampilla

0 views
Skip to first unread message

Risto....@sci.fi

unread,
Oct 24, 1999, 3:00:00 AM10/24/99
to
Hollantilainen piraatti Farmers from Holland on siirtynyt taajuudelle
3920 kHz jossa lähettää nyt sunnuntai iltana ja kuuluu kohtalaisesti
täällä suomessakin. Heidän lähetystään on vastaanotettu saksassa ja
sieltä laitettu internettiin Winamp ojelmalla kuultavaksi livenä,
tosin äsken kokeillessani vaihtuva ip osoite oli vain pelkkiä
x-merkkejä ja vastaanotto ei sitten onnistunut. Viikko sitten toimi
hienosti.

Samalla Winamp systeemillä mutta suoraan studiosta lähettää hiljattain
lyhytaalloilta kärynnyt Radio Nordsee International ja äsken toimi
hienosti.

http://www.radionordsee.de/

http://fly.to/farmers

risto

Risto....@sci.fi

unread,
Oct 24, 1999, 3:00:00 AM10/24/99
to

Risto....@sci.fi

unread,
Oct 24, 1999, 3:00:00 AM10/24/99
to

Risto....@sci.fi wrote:
>
> Hollantilainen piraatti Farmers from Holland on siirtynyt taajuudelle
> 3920 kHz jossa lähettää nyt sunnuntai iltana ja kuuluu kohtalaisesti
> täällä suomessakin. Heidän lähetystään on vastaanotettu saksassa ja
> sieltä laitettu internettiin Winamp ojelmalla kuultavaksi livenä,
> tosin äsken kokeillessani vaihtuva ip osoite oli vain pelkkiä
> x-merkkejä ja vastaanotto ei sitten onnistunut. Viikko sitten toimi
> hienosti.

Nyt taas onnistui klo. 22.20 ja tuntuu olevan kuuluvuus Kielissä samaa
luokkaa kuin täällä.

0 new messages