Volvo V70: tavaratilan pituus ja leveys?

Apophis

Tietääkö kukaan kuinka pitkä ja leveä on Volvo V70:n tavaratila
takapenkit kaadettuna vuosimallissa 2007? Volvon sivuilta löysin vain
litravetoisuuksia.

Serla@uraal.ru Viktor Serla

"Apophis" <apo...@4.you> wrote in message

Tietääkö kukaan kuinka pitkä ja leveä on Volvo V70:n tavaratila
takapenkit kaadettuna vuosimallissa 2007? Volvon sivuilta löysin vain
litravetoisuuksia.

Googlasin alla olevat TM:sta lainatut mitat.

Tavaratilan pituus

Octavia HB: 106 cm
Volvo V70: 107 cm

Tavaratilan leveys

Octavia HB: 101-151 cm
Volvo V70: 112-137 cm

Tavaratilan korkeus verhoon

Octavia HB: 56 cm
Volvo V70: 38 cm

Tavaratilan tilavuus

Octavia HB: 570 litraa
Volvo V70: 470 litraa

Viktor

-sami-

Viktor Serla kirjoitti:

> Googlasin alla olevat TM:sta lainatut mitat.
>
> Tavaratilan pituus
>
> Octavia HB: 106 cm
> Volvo V70: 107 cm
>
> Tavaratilan leveys
>
> Octavia HB: 101-151 cm
> Volvo V70: 112-137 cm
>

> Viktor

Löysit oikean tiedon, mutta mitä tekemistä tuolla Skeidalla on
vastauksessa kun kysytään Volvon kontin mittoja? Kenties oma valitasi
jolla haluat näyttää, että sullapa onkin isompi?

-sami-

Serla@uraal.ru Viktor Serla

"-sami-" <sami.ha...@gmail.hittoon.com> wrote in message
Se nyt oli mukana siinä muutenkin, koska ovat UltimateVW:n sivuilta, enkä
jaksanut alkaa siivoilemaan tekstiä, kun kysyjäkään ei viitsi googlata
viittä sekkaa. Kontin pituus penkit kaadettuna puuttuu, mutta alla lisää
mittoja, joista sen jotenkin pystyy suuntimaan.

Etäisyys takaistuimen selkänojasta etuistuimeen:

Audi A6 (sedan): 63-97
Honda Accord (sedan): 65-92
Skoda Octavia (HB): 61-95
Volvo V70: 62-93
VW Passat (farkku): 62-96

PS: -sami- voit imeä munaasi, vai onko liian pitkä selkä? Linnunaivot sulla
ainakin on, jos luulet, että täällä tarvitsee isotella jollain skootterin
mitoilla. Kiusaksesi laitan tuohon muutaman muunkin "paremman" merkin mitat.
Ajele kiltisti sillä Volvollasi, mulla on ollut pari, mutta ei yhtäkään enää
tule. Eikä luultavasti tule edes skootteriakaan. But, who knows.

Viktor

tomit

"Viktor Serla" <Victor Se...@uraal.ru> wrote in message

> Etäisyys takaistuimen selkänojasta etuistuimeen:
>
> Audi A6 (sedan): 63-97
> Honda Accord (sedan): 65-92
> Skoda Octavia (HB): 61-95
> Volvo V70: 62-93
> VW Passat (farkku): 62-96

Mitäköhän tämän arvon ilmoittamisessa on ideaa, kerrotaan etupenkin
säätövara oudolla tavalla?

-tomi

Serla@uraal.ru Viktor Serla

"tomit" <som...@microsoft.com> wrote in message
Hmm..jos luku korreloi takamatkustajan mukavuutta, niin noin voisi ajatella.
Se takapenkkikin on joissain malleissa säädettävä, joten tuosta vielä
puuttuu lukuja.

Viktro

-sami-

Viktor Serla kirjoitti:

> [...]
> Ajele kiltisti sillä Volvollasi, mulla on ollut pari, mutta ei yhtäkään enää
> tule. Eikä luultavasti tule edes skootteriakaan. But, who knows.

Älä nyt Viki Vessapaperi herneitä nenään vedä. Ottaako autoasiat noin
tiukille vai eikö poikaystävä anna?

Juu ja Volvo on ollut, mutta nyt ei ole eikä luultavasti tule.
Toivottavasti olet tyytyväinen Skodaasi.

-sami-

Serla@uraal.ru Viktor Serla

> [...]
> tiukille vai eikö poikaystävä anna?
>
> Juu ja Volvo on ollut, mutta nyt ei ole eikä luultavasti tule.
> Toivottavasti olet tyytyväinen Skodaasi.

Kukas täällä kasvimaan vetää klyyvariin ;). Volvoa et osta, koska sulla ei
taatusti ole fyrkkaa, tai jos on, niin saanut olet sen jostain.
Onneksi tuontiautot ovat laskeneet Volvonkin hintoja, niin EHKÄ Sampallakin
on varaa siihen joskus...

Viktor Serla

-sami-

Viktor Serla kirjoitti:

> [...]
> taatusti ole fyrkkaa, tai jos on, niin saanut olet sen jostain.
> Onneksi tuontiautot ovat laskeneet Volvonkin hintoja, niin EHKÄ Sampallakin

Miullapa on senverran isot sieraimet, että jos sinne herne menee, ni
helposti tipahtaa pois. Rahaa on aina tilipäivänä ja pari päivää sen
jälkeen. Mutta kun Volvoista puuttuu ne vetävät takapyörät, ni Volvo
tuskin meidän talliin tulee...

-sami-

Miika Kahelin

Juu ja kun ottaa vielä humioon että osassa alkaa olla takapenkissäkin
pikittäissätö niin vaihteluväli vaan kasvaa. Mullapa on kulkineessa em.
luku 58-102 cm

--
MK

Apophis

> Volvo V70: 62-93

Elikkä kokonaispituutta on tasan 2m, aika sattuma sinänsä, koska
kuljetettava esinekin on juuri tasan tuon verran :-)

Joonas Jakala

Lisäksi pitäisi kyllä tässä yhteydessä kertoa sitten etäisyys etupenkistä
polkimiin.
Eli isolleko ihmiselle se etupenkin säätö on tarkoitettu.
Itse en uletu polkimille mikäli V70 penkki on taka-asennossa.
Ja mittaa on 184cm.

JJ
--
Ei täällä auta itku. Saatanallinen ralli päälle vaan.
Se on raakaa peliä kun hevoset nai,

jouk...@gmail.com

MIKÄ TAVARATILAN PITUUS.JÄTETÄÄN NE SOSIAALITUNNUKSET POIS.JOPPE 202,149KG,