Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Triumph Spitfiren vauhtipyörän hammastus

0 views
Skip to first unread message

Joakim Skogberg

unread,
May 23, 1996, 3:00:00 AM5/23/96
to

Olen vaihtamassa Spitikan vauhtipyörän hammaskehää. Kehä lähtee kuullemma
vasaran voimalla mutta mitä minun kannattaisi ottaa huomioon ja miten se kehä
irtoaa?? Minkälainen on liitospinta?

Nyt on hyvät neuvot tarpeen!
Kiitos!

JS

Joakim Skogberg

unread,
May 24, 1996, 3:00:00 AM5/24/96
to

>JS
------------------------------------------
Kikat keksitty - kehä vaihdettu!

JS

Harri Holopainen

unread,
May 24, 1996, 3:00:00 AM5/24/96
to

In article <joakim.skogbe...@ntc.nokia.com>,

Joakim Skogberg <joakim....@ntc.nokia.com> wrote:
>Olen vaihtamassa Spitikan vauhtipyörän hammaskehää. Kehä lähtee kuullemma
>vasaran voimalla mutta mitä minun kannattaisi ottaa huomioon ja miten se kehä
>irtoaa?? Minkälainen on liitospinta?

Ainakin mersussa tuo keha on lampoliitoksella paikallaan; irrotus tapahtuu
helpoiten poraamalla kehaan reikia ja lyomalla se sitten irti. Uuden
installointi lammittamalla keha 220 asteeseen (ei millaan kosaneilla ettei
karkaisu karsi) ja lyomalla se nopeasti paikalleen. Tasapainotuksiin ei
tarvitse vaihdon takia koskea. Nain siis korjaamokasikirjan mukaan,
kaytannossa asia myos kokeiltaneen pian :/

>Nyt on hyvät neuvot tarpeen!
>Kiitos!

Ja nythan tietysti trumpassa metodit voivat olla muunlaisiakin.

>JS


--
H a r ri H ol o p ai n en / h ar ri.hol op ain en@h ut.f i

0 new messages