"Rami" <tii...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:aqoblf$1kt$1...@news1.songnet.fi...
Samantapainen vaihto on vetää piuhat "rintapellin" läpi, jos siinä on
valmiina sellasia "kumitulppia". Itse käytin hyväkseni noita, kun asensin
sumuvaloja. Vaikka neulalla siihen kumiin reikä ja piuha läpi, tulee paljon
siistimi kuin jos vetäisi ovitiivisteen välistä.