Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

sisä/ulkolämpömittarin asennus

81 views
Skip to first unread message

Rami

unread,
Nov 11, 2002, 8:32:45 AM11/11/02
to
Olen suunnitellut asentavani digitaalisen lämpömittarin autooni. Kysymys
kuulu, että mistä kohti kannattasi vetää tunnistimen anturi nuuskimaan
ulkoilmaa? Mittareissahan on yleensä n.3m tunnistimenjohtoa, joten sen voisi
laittaa oikeastaan mistä vain...ovitiivisteen välistä laittaminen tuntuu
aika huonolta vaihtoehdolta, muita ei oikein tule mieleen...


toivane

unread,
Nov 11, 2002, 8:59:19 AM11/11/02
to
Ns. tulipellin läpi. sieltä mistä mm.auton mittariston piuhat tulee
konehuoneesta sisälle. Sitten vain lämpömittarin anturi sopivaan paikkaan
esim. puskurin sisälle.

"Rami" <tii...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:aqoblf$1kt$1...@news1.songnet.fi...

Riku Laaksonen

unread,
Nov 11, 2002, 11:26:24 AM11/11/02
to

"toivane" <timo.t...@mbnet.fi> kirjoitti
viestissä:aqod3i$5el$1...@phys-news1.kolumbus.fi...

> Ns. tulipellin läpi. sieltä mistä mm.auton mittariston piuhat tulee
> konehuoneesta sisälle. Sitten vain lämpömittarin anturi sopivaan paikkaan

Samantapainen vaihto on vetää piuhat "rintapellin" läpi, jos siinä on
valmiina sellasia "kumitulppia". Itse käytin hyväkseni noita, kun asensin
sumuvaloja. Vaikka neulalla siihen kumiin reikä ja piuha läpi, tulee paljon
siistimi kuin jos vetäisi ovitiivisteen välistä.


Seppo Haapala

unread,
Nov 17, 2002, 3:32:32 PM11/17/02
to
Kyllä niitä "ylimääräisi reikä" löytyy tulipellistäkin. niistä piuha
konehuoneeseen ja sieltä ulkoilman kosketeltavaksi.

"Rami" <tii...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:aqoblf$1kt$1...@news1.songnet.fi...
0 new messages