Tupakkapöytä, neekeripalvelija

Hiiri

Olen yrittänyt metsästää kaikkialta neekeripalvelija nimistä tupakkapöytää.
Eli kyseessä on ns. tarjoilupöytä, seisova neekeri pitää tarjotinta
kädessä. Tietääköhän joku sattumoisin mistä tuollaisia saisi? Tai miten
tuollaisen voisi itse valmistaa? Vanerista tms, ja miten tuon silhuetin
voisi tehdä?

Nim. Ohjeita otetaan vastaan. Kiitos!

ike

"Hiiri" <hii...@gmail.com> wrote:

> Olen yrittänyt metsästää kaikkialta neekeripalvelija nimistä tupakkapöytää.
> Eli kyseessä on ns. tarjoilupöytä, seisova neekeri pitää tarjotinta kädessä.

Raumalla, vanhassa kaupunginosassa (Vanha Rauma) muistelen sellaisen nähneeni. Muistaakseni Kauppakatua kun kävelee torille päin Kanaalin suunnasta niin oikealla näyteikkunassa sellainen oli. Kivitalossa? Firman nimeä en muista.

Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services
** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY **
http://www.usenet.com

nospa...@supertel.fi

On 7 tammi, 07:49, "Hiiri" <hiir...@gmail.com> wrote:
> Olen yrittänyt metsästää kaikkialta neekeripalvelija nimistä tupakkapöytää.

Muistan nähneeni tuollaisen myynnissä 1-tien varrella olevassa
Kasvihuoneilmiö -nimisessä taukopaikassa. ( Lähellä puoliväliä,
lähempänä Helsinkiä kuin Turkua.)
Putkiikki on kasvihuone-kahvila-antiikki-kauppa. Löytynee Googlella
puhelinnumero..

jalma...@gmail.com

moi minulla olisi neekeri pöytä siinä tyttö pitelee tarjotinta edessään. tveessä haastateltiin jokunen vuosi sitten K.A. FAGERHOLMIA kotonaan hänellä oli viedessään aivan samanlainen pöytä poltteli sikaria ja tuhka kuppi oli siinä pöydällä. voin myydä tän mitä tarjoaisit. on jonkinmoinen kuvakin kännykässä 0466206968

harri.h...@gmail.com

Jokos tuon pöydän mit? Jos, voisi olla kiinnostunut.

hansupo...@gmail.com

Nyt löytyis neekeripoika tarjotin pöytä.

Erkki J Jokinen

lauantai 3. elokuuta 2019 klo 20.00.08 UTC+3 hansupo...@gmail.com kirjoitti:
> Nyt löytyis neekeripoika tarjotin pöytä.
Hei,vieläkö pöytä on tarjolla?
Erkki J.Jokinen
040 540 1444