Prosessori: AMD ATHLON II X2 265 3,3 GHz
Emolevy: AM3 AMD880G VGA DDR3 MICRO ATX
Muisti nyt: 4 GB 1333MHZ DDR3 NON-ECC
Muistikampoja on 2 kpl koneessa, eli lienee molemmat parin gigan
kampoja, mutta voiko muistia lisᅵtᅵ vaikka 6-8 GB:hen?
SEURANTA: sfnet.atk.laitteet.pc ryhmᅵssᅵ
--
Lyᅵdᅵᅵnkᅵ vetoa?
Ei vetokaan ole lyᅵnyt meitᅵ!