Pers. Workstationista meni sis. rak. nettikortti.
Laitoin uuden, jolla clusteri kyllä pelaa, mutta muista
miten tuon kertoisi tcp/ip:lle.
"tcpip> sho conf interface" näyttää interfacet we0, we1 ja lo0
ja we0 pitäis saada pois pelistä. Saan sen kyllä down, mutta ei
sittenkää ala tcp/ip toimia. VMS on 7.2 TCPIP 5.0-9.
> ?
Olisko tcpip set conf nointer we0