On 2014-12-17, Jouko Holopainen <
jh...@iki.invalid.fi> wrote:
>
> "Vika oli matkapuhelinkeskuksessa sijaitsevassa tietokoneohjelmassa.
> Ohjelman toimittajaa Viherä ei salassapitosyistä halua paljastaa.
> Ohjelma ei ole uusi vaan se on ollut käytössä jo muutaman vuoden
> ajan."
Toimittajaa ei liene mattimeikäläisenkään vaikeaa arvata. :-)
> Liekköhän kyseessä tahallinen time-bomb?
Tuskin, ennemminkin vika, joka tuli esiin vasta nyt jonkin kummallisen
konfiguraatiomuutoksen myötä.
> "Ohjelmakorjaukset ajetaan verkkoon niin, että vika ei pääse
> toistumaan, Viherä vakuuttaa."
>
> Niin varmasti.
Ko. herran tuntien sanoisin, että valmistajalla on kyllä aika hikiset
oltavat muutamissa seuraavissa tapaamisissa.
--j
--
Uh-oh!