Matti
IMO kun kyse on oikeasta rahansiirrosta, tapaus ei ole oikea paikka
opetella uutta kieltä leikkaa-liimaa -systeemillä. Eipä tuo nyt niin
monimutkainen systeemi lopulta ole, mutta kyllä tuollaisessakin on omat
niksinsä jossa kielen tuntemisesta olisi selkeästi hyötyä.
Kopio ja follarit .alkeisiin.
--
Jussi
:: Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
:: I can't hear you. I have a banana in my ear.
(Havaitaan että kysymys oli otsikossa eikä tekstissä)
Mikähän nyt ihan tarkalleen on Nordea Solo maksulomake? Tarkoitatko kenties
järjestelmää jolla verkkokaupoissa voidaan maksu suorittaa Nordean
verkkopankkiin? Nordealta saa siihen tarkoitukseen ihan tarkat speksit joten
varmaan kannattaa siltä suunnalta tiedustella. Ja kyllä sitä php:tä nyt
olisi syytä osata jonkin verran jotta tuon saa toimimaan. Siis ihan
oikeasti. Ja ilmaiset esimerkit on varmaan aika harvassa koska kyseessä on
useimmiten liiketoiminnasta jossa verkkopankki toteutetaan oman yrityksen
käyttöön eikä yleiseksi hyödyksi ja iloksi.
--
SETI @ Home - Donate your cpu's idle time to science.
Further reading at <http://setiweb.ssl.berkeley.edu/>
Kimmo Laine <antaatulla...@gmail.com.NOSPAM.invalid>