NT4 server ja option pack4, IIS pysäyttää serviset yleensä vuorokauden
kuluttuA siitä kun olen käynnistänyt ne. Toisinaan ne voi pysyä päällä
viikkojakin, muuta viime aikoina olen joutunut starttamaan ne
manuaalisesti jokapäivä management konsolista. Onko mitään ehdotuksia
miten asian voisi korjata..
thanks