Mulla on mirroroituna Maxtorin 8MB -välimuistisia levjä ja minusta
tuntuu että windows sammuu liian nopsasti, ennenkuin levyjen
välimuisti ehtii tyhjentyä. Seurauksena korruptoituneita tiedostoja
levyllä.
/Ari
p.s. raid-ohjain on HPT374. Onko siinä korruptoitumistaipumiksia
tiedossa?
kuk...@msn.com (Ari Kukkonen) wrote in message news:<ecf74552.03021...@posting.google.com>...
>>Voiko w2k:n sammumista hidastaa?
Thread "Windows 2000 Pro käynnistyy nopeammin kuin sammuu???" 5.2.->:
> > "Itse ratkaisin ongelman Group Policy Editorilla, josta kohdasta
> > Computer Configuration/Administrative Templates/System/Logon voi
> > määritellä kohtaan Maximum retries to unload and update profile,
> > montako kertaa järjestelmä yrittää unloadata tuota profiilia. Itse
> > laitoin arvoksi 5, joten hommaa odotellaan n. 5 sekuntia eikä
> > enempää."
> Ongelma ratkesi, kun poistin suojauspäivityksen nro 329170.
> Kyseinen päivitys on useimmille kotikäyttäjille tarpeeton, ja sen
> voinee huoletta poistaa. Lisätiedot täältä:
> <url: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=11970>
Jos sammutus nopeutuu noin, niin eiköhän päinvastainen hidasta:-) Group
Policy Editoriin pääsee ainakin Run gpedit.msc -komennolla.
Eihän tuollaista ryhmää enää pitäisi ollakkaan !
--
Pertti Wahlstén
Televerkon asiantuntija (ATK-harrastaja), uusia ammatillisia haasteita
etsimässä.
atk.nt on tosiaan "kuopattu", sen tilalla on nykyään
sfnet.atk.ms-windows.palvelimet
-zi