Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

w2k sammuu liian nopeasti

0 views
Skip to first unread message

Ari Kukkonen

unread,
Feb 18, 2003, 5:59:24 AM2/18/03
to
Voiko w2k:n sammumista hidastaa?

Mulla on mirroroituna Maxtorin 8MB -välimuistisia levjä ja minusta
tuntuu että windows sammuu liian nopsasti, ennenkuin levyjen
välimuisti ehtii tyhjentyä. Seurauksena korruptoituneita tiedostoja
levyllä.

/Ari

p.s. raid-ohjain on HPT374. Onko siinä korruptoitumistaipumiksia
tiedossa?

Ari Kukkonen

unread,
Feb 19, 2003, 3:30:27 AM2/19/03
to
atk.nt on niin kuollut ryhmä, että laitanpa kopsun ms-windowssiinkin.

kuk...@msn.com (Ari Kukkonen) wrote in message news:<ecf74552.03021...@posting.google.com>...

Veikko Veijari

unread,
Feb 19, 2003, 6:27:16 AM2/19/03
to
Ari Kukkonen wrote:

>>Voiko w2k:n sammumista hidastaa?

Thread "Windows 2000 Pro käynnistyy nopeammin kuin sammuu???" 5.2.->:

> > "Itse ratkaisin ongelman Group Policy Editorilla, josta kohdasta
> > Computer Configuration/Administrative Templates/System/Logon voi
> > määritellä kohtaan Maximum retries to unload and update profile,
> > montako kertaa järjestelmä yrittää unloadata tuota profiilia. Itse
> > laitoin arvoksi 5, joten hommaa odotellaan n. 5 sekuntia eikä
> > enempää."

> Ongelma ratkesi, kun poistin suojauspäivityksen nro 329170.
> Kyseinen päivitys on useimmille kotikäyttäjille tarpeeton, ja sen
> voinee huoletta poistaa. Lisätiedot täältä:
> <url: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=11970>

Jos sammutus nopeutuu noin, niin eiköhän päinvastainen hidasta:-) Group
Policy Editoriin pääsee ainakin Run gpedit.msc -komennolla.

PW

unread,
Feb 19, 2003, 4:40:16 AM2/19/03
to
Ari Kukkonen wrote:
> atk.nt on niin kuollut ryhmä, että laitanpa kopsun ms-windowssiinkin.

Eihän tuollaista ryhmää enää pitäisi ollakkaan !

--
Pertti Wahlstén

Televerkon asiantuntija (ATK-harrastaja), uusia ammatillisia haasteita
etsimässä.

pazi

unread,
Feb 19, 2003, 8:24:56 AM2/19/03
to
In article <ecf74552.03021...@posting.google.com>, kuk...@msn.com wrote:
>atk.nt on niin kuollut ryhmä, että laitanpa kopsun ms-windowssiinkin.

atk.nt on tosiaan "kuopattu", sen tilalla on nykyään
sfnet.atk.ms-windows.palvelimet

-zi

0 new messages