Periaatteessa nyrkkisäännön mukaan virtuaalimuistia pitäisi olla
fyysinen + 11M. Tuo ilmoitus virtuaalimuistin loppumisesta
kuitenkin tulee aina, kun NT joutuu kasvattamaan pagefileä,
ja siitä pääsee helpoimmin eroon kun määrää virtuaalimuistin
ala- ja ylärajan samaksi. Jos ilmoitus yhä tulee, on
virtuaalimuisti oikeasti liian pieni.
-zi