Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

NT4 ja 512MB muistista

1 view
Skip to first unread message

Jarkko Marjeta

unread,
Feb 15, 2002, 8:07:17 AM2/15/02
to
Moro,
NT4 (SP4) koneessani on 512MB muistia. Tästä huolimatta
käyttöjärjestelmä herjaa, että virtuaalimuisti uhkaa
loppua, kun käytässä on n. 260MB fyysisestä muistista.
Onko niin ettei NT osaa käyttää tuota vapaana olevaa
fyysistä muistia vai pitääkö virtuaalimuistin määrää
vain kasvattaa?
--jarkko


pazi

unread,
Feb 15, 2002, 8:19:02 AM2/15/02
to
In article <9K7b8.6639$NB2.1...@news2.nokia.com>,

Periaatteessa nyrkkisäännön mukaan virtuaalimuistia pitäisi olla
fyysinen + 11M. Tuo ilmoitus virtuaalimuistin loppumisesta
kuitenkin tulee aina, kun NT joutuu kasvattamaan pagefileä,
ja siitä pääsee helpoimmin eroon kun määrää virtuaalimuistin
ala- ja ylärajan samaksi. Jos ilmoitus yhä tulee, on
virtuaalimuisti oikeasti liian pieni.

-zi

0 new messages