Olen saanut viimeaikoina useitakin otsikon mukaisia messuja, joista
yleensä selviää tallentamattomien tietojen menetyksellä. Mutta nyt
messu tuli tulostuspalveluista ja kaikki tulostimet hävisivät
koneelta. Kun yrittää perustaa uutta tulostinta niin kone herjaa ettei
tulostusalijärjestelmä ole käytettävissä.
Jos olen ymmärtänyt oikein niin C:\WINNT\system32\SPOOLSV.EXE ei lähde
käyntiin. Ainakaan sitä ei löydy tehtävienhallinnasta.
Olisiko hyviä 4:n millin rautalankaneuvoja, miten saisin tulostukset
taas pelaamaan?
t.aarne