Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Windows NT ja osioiden yhdistäminen?

3 views
Skip to first unread message

Timo Halonen

unread,
Jan 24, 2003, 2:46:16 AM1/24/03
to
Asensin Windows NT 4.0:n koneeseen jossa on 4 Gt:n kiintolevy.
Asennuksen aikana jouduin osioimaan levyn kahtia, koska asennusohjelma
ei osannut alustaa 4 Gt:n osiota, vaikka valitsin
NTFS-tiedostojärjestelmän. Myöskään NT:n levynhallintaohjelmasta en
löytänyt osioiden yhdistämistä. Voinko mitenkään yhdistää 2 Gt:n osiot
yhdeksi 4 Gt:n osioksi?
0 new messages