Timo Halonen
unread,Jan 24, 2003, 2:46:16 AM1/24/03You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Asensin Windows NT 4.0:n koneeseen jossa on 4 Gt:n kiintolevy.
Asennuksen aikana jouduin osioimaan levyn kahtia, koska asennusohjelma
ei osannut alustaa 4 Gt:n osiota, vaikka valitsin
NTFS-tiedostojärjestelmän. Myöskään NT:n levynhallintaohjelmasta en
löytänyt osioiden yhdistämistä. Voinko mitenkään yhdistää 2 Gt:n osiot
yhdeksi 4 Gt:n osioksi?