Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Help!! Tiedostolistaus XP:ssä...

4 views
Skip to first unread message

mustakorppi

unread,
Dec 6, 2003, 2:50:14 PM12/6/03
to
Tietääkö kukaan millä komennolla XP:ssä saa listattua
komentokehotteessa tiedostolistauksen tiedostoksi, esim
tiedostot.lst??
Auttakaa joku?!

pazi

unread,
Dec 8, 2003, 6:01:20 AM12/8/03
to
In article <4356b86e.03120...@posting.google.com>, musta...@msn.com wrote:
>Tietääkö kukaan millä komennolla XP:ssä saa listattua
>komentokehotteessa tiedostolistauksen tiedostoksi, esim
>tiedostot.lst??

dir > tiedostot.lst

>Auttakaa joku?!

Tämä ryhmä on periaatteessa kuollut. Korvaava on
sfnet.atk.ms-windows.palvelimet

-zi

0 new messages