"KK" <
pyy...@hotmail.com> wrote in message
news:a25v63$us1av$1...@ID-104691.news.dfncis.de...
> Tietäisikö joku esim. M$:n suositteleman ratkaisun, tai linkin?
>
Jos en nyt väärin muista, niin printmigin uusin versio tukee myös NT4 -> w2k
printterien siirtoa