Asiakkaallani on seuraavanlainen ongelma. Tulostinpalvelin
käynnistelee itseään. Voisi olla jonkinlainen verkko-ongelmakin koska
spoolerin käynnistyksen jälkeen tulee herjoja esim. Net timen syncistä
ja domaincontrollerin löytymsestä jne. Startin jälkeen toimii taas
jonkin aikaa OK.
jukka