Seuraava probleema.
Kotona kaksi konetta jotka on yhteydessä hubin kautta adsl boxiin.
Nyt vain on ongelma etten saa näitä kahta konetta kommunikoimaan
keskenään ? Molemmat koneet toimivat DHCP:n läpi ja gatewayt jne. pitäisi
olla kunnossa. Molemmat koneet kyllä vastaa ping kutsuihin mutta esim levy
jaot/tulostin jaot eivät vaan toimi. Hilseet rapissut jo otsalta pois joten
josko
täällä joku auttaisi ?
Koneet ovat molemmat XP:tä. Joten kommentteja ja vinkkejä otetaan
T.Joni