Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Verkko ongelmia

1 view
Skip to first unread message

Joni

unread,
Feb 28, 2002, 2:46:50 PM2/28/02
to
Morot !
Kysytäämpä nyt täältäkin ....

Seuraava probleema.
Kotona kaksi konetta jotka on yhteydessä hubin kautta adsl boxiin.
Nyt vain on ongelma etten saa näitä kahta konetta kommunikoimaan
keskenään ? Molemmat koneet toimivat DHCP:n läpi ja gatewayt jne. pitäisi
olla kunnossa. Molemmat koneet kyllä vastaa ping kutsuihin mutta esim levy
jaot/tulostin jaot eivät vaan toimi. Hilseet rapissut jo otsalta pois joten
josko
täällä joku auttaisi ?
Koneet ovat molemmat XP:tä. Joten kommentteja ja vinkkejä otetaan


T.Joni


0 new messages