Jonkka
unread,Dec 22, 2002, 10:20:37 AM12/22/02You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Olen laittamassa uutta kiintolevyä(toista)koneeseeni. Kysymys kuuluu:
voinko w2k:n omalla varmuuskopiointiohjelmalla varmuuskopioida
nykyisen järjestelmäni ja sitten palauttaa sen toiseen osioon
levylläni siten, että kone käynnistyy oikein? Vai pitääkö winukka
ensin asentaa kys. osiolle ja vasta sen jälkeen palauttaa
varmuuskopiosta järjestelmä tähän toiseen osioon?