Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

W2k varmistus

1 view
Skip to first unread message

Jonkka

unread,
Dec 22, 2002, 10:20:37 AM12/22/02
to
Olen laittamassa uutta kiintolevyä(toista)koneeseeni. Kysymys kuuluu:
voinko w2k:n omalla varmuuskopiointiohjelmalla varmuuskopioida
nykyisen järjestelmäni ja sitten palauttaa sen toiseen osioon
levylläni siten, että kone käynnistyy oikein? Vai pitääkö winukka
ensin asentaa kys. osiolle ja vasta sen jälkeen palauttaa
varmuuskopiosta järjestelmä tähän toiseen osioon?
0 new messages