Kun käyttää komentoriviltä runas komentoa niin voiko siihen käskyyn
sisällyttää salasanan mukaan jotenkin vai pitääkö se aina syöttää
erikseen käskyn jälkeen.
Tarkoituksena olisi ajaa logon scriptissä ko. käskyn avulla
"tilapäisesti hätätilassa" tilapäisellä admin-tunnuksella parit
rpc-patchit.
Vai olisiko muita ehdotuksia?