Onko kenelläkään kokemusta Inside out Networksin USB ajurista versio
2,13:sta, joka on julkaistu 10.4.2002 ja suunnattu NT4:sen
käyttäjille? Tarkoituksena olisi käyttää digitaalikameraa
käyttöjärjestelmän ollessa NT4. Tuleekohan merkittävästi
ongelmia...kenties?!
Kyseinen driveri löytyy osoitteesta:
http://www.ionetworks.com/support/epdrivers.html