Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

usb-tuki nt4:lle

1 view
Skip to first unread message

testi henkilö

unread,
Apr 25, 2002, 4:11:02 PM4/25/02
to
Onko kenelläkään kokemusta Inside out Networksin USB ajurista versio
2,13:sta, joka on julkaistu 10.4.2002 ja suunnattu NT4:sen
käyttäjille? Tarkoituksena olisi käyttää digitaalikameraa
käyttöjärjestelmän ollessa NT4. Tuleekohan merkittävästi
ongelmia...kenties?!

Kyseinen driveri löytyy osoitteesta:

http://www.ionetworks.com/support/epdrivers.html

0 new messages