3D-peli ilman tappamista

Jukka Leino

Onko olemassa näitä hienoja 3d-pelejä (tomb raider, quake, turok)
ilman tappamista? Tenava haluaisi kovasti samoilla tomb raiderin
upeissa maisemissa mutta kun nuo tappamiset ja kuolemat ovat
hieman liian pelottavia. Olisi kuulemma kiva jos Lara voisi
välillä kerätä vaikka kukkia eikä vain panoksia;)
Onhan noita muumeja ym. mutta ovat aika aneemisia visuaalisesti
3dfx peleihin verrattuna.

Jukka

If You are sending E-mail ; fix my address

Kimmo Lehto

Jukka Leino wrote in message ...

>hieman liian pelottavia. Olisi kuulemma kiva jos Lara voisi
>välillä kerätä vaikka kukkia eikä vain panoksia;)

No mitenkäs olisi Croc? Siinä on joku krokotiili joka keräilee jotain
söpöä.. ei siinä kai taideta ihan ketään tappaakkaan.

Jukka Leino

In article <6f7m2o$jlp$1...@phys-news0.kolumbus.fi>, "Kimmo Lehto"
<kle...@xgw.fi> wrote:

Netistä en kyllä tuosta löytänyt kuin playstation version.
Onko siitä olemassa pc versiota?

Kimmo Lehto

Jukka Leino wrote in message ...

>Netistä en kyllä tuosta löytänyt kuin playstation version.
>Onko siitä olemassa pc versiota?

On olemassa ja testannut olen... ihan perinteinen hyppimispomppimis-
keräily-söpöily...

ttammi

Jukka.Leino@***REMOVE_THIS***a-lehdet.fi (Jukka Leino) wrote:

> [...]

>välillä kerätä vaikka kukkia eikä vain panoksia;)

>Onhan noita muumeja ym. mutta ovat aika aneemisia visuaalisesti

'Croc' muun muassa. Kyllä se hännällään lyö pahilaisia, mutta eivät ne
"oikeasti" kuole, vaan ilmestyvät vähän ajan kuluttua takaisin.

Tosin lapsellekin on ihan terveellistä tulla sinuiksi pelkojensa
kanssa, tietenkään menemättä liiallisuuksiin, IMHO. ;-)

ttammi

>Netistä en kyllä tuosta löytänyt kuin playstation version.
>Onko siitä olemassa pc versiota?

Suunnilleen kaikista mikroliikkeistä löytyy.

Alberto Nakali

Pidän enemmän uhkapelaamisesta, koska se on hauskaa ja sillä voi vielä ansaita rahaa. Siksi lyön vetoa https://nomini.com/fi/ llä, ja minulle se on paitsi hyvä tapa viettää vapaa-aikaa myös lisätulojen lähde. En edes muista, milloin viimeksi pelasin videopelejä, mutta taidan varata sille jonain päivänä yhden illan.