Asenna Netscape 8.0.3.3 - hae päivitykset MS:n sivustoilta ja päivitä.
> PW kirjoitti:
>> Asenna Netscape 8.0.3.3 - hae päivitykset MS:n sivustoilta ja päivitä.
>
> Vaativat Internet Explorerin...
Kaikkea ei kannata uskoa, mitä Microsoft sanoo :-)
Tuolla Netscapella onnistuu Only IE-sivut.
> PW kirjoitti:
>> Kaikkea ei kannata uskoa, mitä Microsoft sanoo :-)
>> Tuolla Netscapella onnistuu Only IE-sivut.
>
> Kiitos!Kun oikea sivu löytyi onnistui Mozillalakin...
Kyllähän Mozillalla onnistuu eräiltä MS:n sivuilta imurointi aj sitten
asennus omalta koneelta.
Netscape 8:lla toimii myös Window update, kuten IE:llä ikään.