Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Internet Explorer asennus

0 views
Skip to first unread message

christoffer

unread,
Aug 21, 2005, 9:12:41 AM8/21/05
to
Hei! Korjasin XP:N asennuslevykkeeltä ja asensin 24 päivitystä. Tähän
asti kaikki hyvin mutta 1 päivitys jäi lataamatta(Internet Explorer
suojaus päivitys). Nyt kuitenkin selain ei enää toimi(yhteys kyllä
toimii). Nettisivua ei löydy ja esim Messenger ei ole kelvollinen
NT-vedos.Mozillan selaimella ei pääse Microsoftin sivuilta lataamaan
päivityksiä eikä siis esim. lataamaan Internet Exploreria(jota ei voi
poistaa)..onko näin?Mitenkä tuon IE:N saisi korjattua?
TV.

PW

unread,
Aug 21, 2005, 2:00:02 PM8/21/05
to
christoffer wrote:

Asenna Netscape 8.0.3.3 - hae päivitykset MS:n sivustoilta ja päivitä.

christoffer

unread,
Aug 22, 2005, 1:02:25 AM8/22/05
to
PW kirjoitti:
Vaativat Internet Explorerin...

PW

unread,
Aug 22, 2005, 3:00:29 AM8/22/05
to
christoffer wrote:

> PW kirjoitti:

>> Asenna Netscape 8.0.3.3 - hae päivitykset MS:n sivustoilta ja päivitä.
>
> Vaativat Internet Explorerin...

Kaikkea ei kannata uskoa, mitä Microsoft sanoo :-)
Tuolla Netscapella onnistuu Only IE-sivut.

christoffer

unread,
Aug 23, 2005, 1:25:46 AM8/23/05
to
PW kirjoitti:
Kiitos!Kun oikea sivu löytyi onnistui Mozillalakin...

PW

unread,
Aug 23, 2005, 3:09:01 AM8/23/05
to
christoffer wrote:

> PW kirjoitti:

>> Kaikkea ei kannata uskoa, mitä Microsoft sanoo :-)
>> Tuolla Netscapella onnistuu Only IE-sivut.
>
> Kiitos!Kun oikea sivu löytyi onnistui Mozillalakin...

Kyllähän Mozillalla onnistuu eräiltä MS:n sivuilta imurointi aj sitten
asennus omalta koneelta.
Netscape 8:lla toimii myös Window update, kuten IE:llä ikään.

0 new messages