miten yhdistää mp3-filuja

Juhani Varemo

Apr 14, 2021, 8:40:58 AMApr 14
Tavoitteena filu1.mp3 + filu2.mp3+ .... ==> kaikkiyhdessä.mp3

Avidemuxin kerrotaan tuo osaavan, mutta en saa sitä ymmärtämään ollenkaan
mp3-tiedostoja. Can not find demuxer for file1.mp3.
Demuxeri olisi ehkä paketissa avidemux-plugins, mutta sitä en taas löydä
mistään Fedora 33:lle.

Hyviä muita ehdotuksia tuohon mp3-tiedostojen yhdistämiseen linuxissa?

Heikki Kekki

Apr 14, 2021, 9:35:41 AMApr 14
Muistiinpanoista löytyi tuon tapaista:

ffmpeg -f concat -i mylist.txt -c copy kaikkiyhdessä.mp3

mylist.txt sisältö on:

file 'filu1.mp3'
file 'filu2.mp3'

Videonpätkiä olen yhdistänyt, eiköhän mp3 fileet onnistu samalla
tavalla.

https://trac.ffmpeg.org/wiki/Concatenate

--
Hessu

Juhani Varemo

Apr 14, 2021, 9:38:22 AMApr 14
Löysin tuollaisen kuin mp3wrap, pitää testata kun ehtii. Ainakin sorsat
kääntyivät ja binääri asentui.

http://mp3wrap.sourceforge.net

Juhani Varemo

Apr 17, 2021, 12:37:38 PMApr 17
Heikki Kekki wrote:

> Muistiinpanoista löytyi tuon tapaista:
>
> ffmpeg -f concat -i mylist.txt -c copy kaikkiyhdessä.mp3
>
> mylist.txt sisältö on:
>
> file 'filu1.mp3'
> file 'filu2.mp3'

Kiitosta.

Tuo kyllä siitä hyvä että ffmpeg on ns. vakiokamaa :-)